|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CerB ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() Sendt: 27-December-2007 kl. 13:21 |
Hej gutter
Min første post herinde :D Er ved at opbygge trådløs streaming af musik i huset, er startet med en Qnap TS-109, fremragede NAS server :D Har kigget på en philips WAS7000 til at hænge på væggen i mit køkken. Kan den bruges i sådan et netvæk uden dens hovedstation?, ved den kan købes løs. Og er der nogen der har nogen erfaringer med den philips ? Hvad findes der ellers at radio/mini anlæg der kan bruges, skal meget gerne være noget der kan hænge på væggen. Håber i har nogle erfaringer med div trådløse musik afspillere som jeg kan hører lidt om. :D |
|
![]() |
|
ildocteur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
![]() |
Hej Cerb, Jeg har kigget efter noget i samme stil som dig til min søns værelse og endte med at købe netop en WAS7000 til ham i julegave. Mine erfaringer er begrænset, da den næsten lige er blevet pakket ud. Men den virker fint med min synology ds106e med Twonky installeret. Umiddelbart er lyden ok, uden at jeg har de store hifi krav. Den er måske lidt dyb/hul, men der er måske noget som kan indstilles. Den spiller rigelig højt til at spille hans ca. 20 kvm store værelse op. Han er 9 år, så han har ikke behov for jordskælvslyd. (Eller også er det han far der ikke har det) En anden ting der måske kunne være bedre er displayet, som er en smule bette og svært at læse på afstand. En af de gode ting ved den er at den ser rimelig godt ud, sammenligenet med tilsvarende anlæg. Min kone taler allerede om at hun gerne vil ha en i stuen. (Kan man få bedre anbefaling af design på en nørd dims). EN ting jeg mangler lidt at eksperimentere med at muligheden for at få Twonky til at streame internet radio til upnp enheder. WAS7000' har ikke indbygget support for internetradio, men kun har FM indbygget. En anden positiv ting med den er at den har USB tilslutning, så min søn kan afspille musik fra en USB stick og i teorien fra hans Nokia 5300 telefon via USB kabel. (Er ikke afprøvet) Alt i alt synes jeg det er en fin løsning - måske en spids dyr i forhold til funktionaliteten og sammenlignet med f.eks. en soundbridge home og nogle gode aktive højtalere. (Men så slippe rman for alle de løse strømforsyninger og ledninger, hvilket er positivt. ildoc Redigeret af ildocteur - 27-December-2007 kl. 15:17 |
|
![]() |
|
CerB ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Mange tak for dit fyldstgørende svar :D det var da en fornøjelse. Den eneste grund til jeg ikke har købt den philips er netop det display, ville gerne have lidt større, min. ala den der sidder på terratec radioen. Sidder lige nu og overvejer at bestille den terratec radio hjem til imorgen, den kan jo altid sendes retur. Jeg takker for dit input.
|
|
![]() |
|
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Her er et link til forum om Philips streaming-produkter: http://www.streamiumcafe.com/ubbthreads/ubbthreads.php?Cat=0 &C=3
|
|
![]() |
|
RPP@ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Køb dog en Soundbridge
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
stille nu affe :-D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |