|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() Sendt: 31-December-2007 kl. 00:08 |
Hejsa,
kører Twonky på min Qnap NAS og har fra twonky tråden lavet en playlist med netradioer, imidlertid er det sådan at der KUN er en radio der virker fra den playlist, når jeg afspiller via min Xbox 360, det er tv2 radio, som også er den eneste der er en ".mp3" alle de andre er med ".asx" endelsen, jeg ville mægtigt gerne have DR's P3 til at virke, men kan det lade sig gøre? og hvorfor er det mine ASX'er der fejler på boxen Nogen der kan skinne lys på det? har en mistanke om at asx ikke er et microsoft format, og at det derfor ikke fungerer... Er der forresten nogen der ved om PS3 er på vej til at understøtte streamet netradio fra f.eks. Twonky? |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |