recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - problem med aldi md 8828
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketproblem med aldi md 8828

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
risby Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Emne: problem med aldi md 8828
    Sendt: 03-Januar-2008 kl. 19:08
Jeg har købt ovennævnte; men har det problem at den ikke vil forblive i dvale. Jeg kan ikke havde mit keyboard diNovo edge og MX revolution stående til opladning i samme rum uden at min 8828 starter op.
Findes der en mulighed for ændring af opsætning?

Et andet problem er at jeg ikke kan finde ud af hvordan jag kan se DVB-S?
Jeg har tilsluttet mit antennekabel til min parabolbox parabolantenneudgang og til antenneindgang tv (DVB-S); men den kan ikke finde nogle kanaler?

Den kan godt finde kanalerne på DVB-T; men kun de danske - de svenske kommer ikke ind?

Bortset fra lidt støj fra harddisken er jeg tilfreds; men det kunne være rart hvis der kan findes nogle løsninger?

MVH.
Risby

Til top
sobi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-November-2007
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2008 kl. 19:44
Når du sætter mediecenteret i dvale, bliver det "startet" op når du trykker på tastaturet eller rykker på din mus.

Prøv at sætte det i dvale og så lad vær med at bevæge musen/tastaturet.
Til top
Nichof Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2007
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2008 kl. 00:30

Prøv at lade være med at sætte laderen til dit Diovo Edge. Havde samme problem med mit: Når det stod i laderen blev det ved med at "vække" min computer. Jeg tror det er bluetooth der laver bøvlet når der lades. Ihvertfald forsvandt problemet da jeg blot lod tastaturet ligge og kun lader når det er nødvendigt.

Edit: sorry, havde ikke læst din post ordenligt, du var jo selv opmærksom på ladeproblematikken!

Redigeret af Nichof - 08-Januar-2008 kl. 00:32
Til top
risby Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2006
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 00:23
Oprindeligt skrevet af Nichof Nichof skrev:

Prøv at lade være med at sætte laderen til dit Diovo Edge. Havde samme problem med mit: Når det stod i laderen blev det ved med at "vække" min computer. Jeg tror det er bluetooth der laver bøvlet når der lades. Ihvertfald forsvandt problemet da jeg blot lod tastaturet ligge og kun lader når det er nødvendigt.

Edit: sorry, havde ikke læst din post ordenligt, du var jo selv opmærksom på ladeproblematikken!

Tak for det - Jeg er også kommet til den erkendelse, at der ikke er noget at gøre, og derfor oplader i et andet rum.
mvh
Risby
Til top
daddyd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2006
Point: 120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 18:21
Du kan muligvis indstille din computer til ikke at blive vækket af dit keyboard i enhedshåndteringen. Under egenskaber for keyboardet, på fanen strømstyring skal der være en tjekbox der siger "tillad, at denne enhed vækker computeren".
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 21:06
Eller nok nærmere indstille den til ikke at blive vækket af usb, da det nok er bluetooth enheden og keyboarded sammen der laver problemer.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu