|
|
Besvar ![]() |
Side 123 24> |
Forfatter | ||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() Sendt: 05-Januar-2008 kl. 08:43 |
|
Højtalere: Fremtidsplaner: Mørklægning af stue. I udbud. Selvfølgelig skulle jeg være besværlig og den model jeg helst ville have bliver selvf. kun solgt i USA - men forhåbenligt kan jeg se frem til, at det bliver leveret og konfigureret/kalibreret om en månedstid. Edit 08-03-2008 - Tilføjet TViX HD M6500A. Redigeret af hedberg - 25-Maj-2008 kl. 14:01 |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
HanZi75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Hej, Det lyder som en super setup du har fået samlet..... MEN.......... Vi vil se billeder... Og det skal være NU !!!!
Så bare få kameraet varmet op. Hvor har du købt dit TV-møbel og til hvilken pris? Jeg har nemlig selv kigget på det samme. Mvh Jan Redigeret af HanZi75 - 05-Januar-2008 kl. 15:20 |
||
Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 | Min hjemmebio |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Når man sammenligner med mange andres setup, så er det kun i start fasen. Det er helt utroligt hvor meget arbejde mange har lagt i det. Jeg har kun en del af udstyret og biograf stemningen er der slet ikke som man kan se hos andre der har dedikerede rum. De skal nok blive postet :-)
Jeg er meget glad for møblet, men det er desværre pænt dyrt. Jeg har købt det hos Fabo møbler på Roskildevej til lige omkring 14.000. Den model jeg har er delt i 4 (som på billedet, men i alle 4 dele er der skuffer i bunden og øverst er der rum der åbnes ved at trykke let på lågen. Derinde står så henholdsvis PS3, Xbox, Xbox360, HD-DVD og Vii - dejligt de er gemt af vejen. Det eneste der er nødvendigt at have stående ovenpå er recieveren som er for stor til at være derinde.
|
||
![]() |
||
neXgen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|
På hvilken led kan den ikke være derinde? Jeg håber ikke det er dybden, da jeg har forelsket mig i et andet møbil i Arctic serien og har en Onkyo 875'er som vist er samme dybde som din? /nexgen
|
||
![]() |
||
![]() |
|
I højden. Recieven er 19,5cm høj og der er kun lige omkring 15-16cm fri inde bag lågen. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så ankom lærredet. Det ligger i en stor kasse usamlet og samler støv til Christian fra CSN Teknik kommer forbi og monterer. Kors hvor er tiden dog lang når man kan sidde og se på ens nye legetøj |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
Glæd dig til, at få lærred og projektor. Det bliver kanon fedt. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har det egentligt i forvejen, men slet ikke i denne kvalitet eller størrelse. Jeg startede med en brugt firma 4:3 projektor fra Toshiba (infocus OEM). Den var sådan set udemærket, men larmede og det var tydeligvis beregnet på kontorbrug. Derefter skiftede jeg til en relativt billig men tilsvarende elendig Acer PD432. Lærredet var noget jeg havde fået brugt og praktisk talt gratis - eneste betingelse var at jeg fjernede det selv :-) Acer projektoren ødelagde alt lyst til at have projektor og derfor det ligget lidt stille i et par år. Den egnede sig ikke til andet end at se tegnefilm på, så nu får den formodenligt lov til at nyde sit otium i børneværelset oppe i sommerhuset.
Redigeret af hedberg - 06-Februar-2008 kl. 11:06 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så kom dagen hvor mit TV ikke var godt nok til stuen og fremover kommer til at nyde sit otium oppe i soveværelset. TV: Viewpia 42" 720p Som erstatning har CSN Teknik været fordi og montere et lærrede og en projektor. Projektoren er i en højglans hvid udgave (i modsætning til alle billeder af den på nettet). Jeg syntes umiddelbart den virker langt mindre i lokalet fordi den nu falder mere i med loftet fremfor hvis den havde været sort. Projektor:JVC DLA-HD1 1080p Lærred: Stewart Screenwall 110" Her til aften har jeg set Die Hard 4 og Ratatouille. Det er ganske enkent fantastisk at opleve et 1080p billede i sin egen sofa.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er der bestilt en Philips Pronto TSU9600 til at erstatte de efterhånden 7 fjernbetjeninger der flyder på bordet. For at få den til at virke med en PS3 er der også bestilt en Logic3 PS3 DVD Remote.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 24> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |