|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
GrillBiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() Sendt: 07-Januar-2008 kl. 16:12 |
Amazon.co.uk har lavet et nyt HD DVD tilbud. Rigtigt mange ikke regions beskyttede titler imellem.Buy Two HD DVD Disc and Receive a Second for Free(takker for lån af tekst.. kunne ikke lade være hehe) |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Det er vel også sidste chance for at komme af med dem? :-) Det ser ikke ud til at de sælger så mange af dem efterhånden.. |
|
![]() |
|
GrillBiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Giv det lige en chance...
Tilbudet startede i dag. de næsten 14 dage de sidst havde bogo ugen op til jul så det jo anderledes ud... |
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() |
hmm - kunne ikke se en discount da jeg ville bestille. Nåede hele vejen til kreditkort siden og da jeg stadig intet havde set til en rabat, tur jeg sq' ikke trykke OK
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
rtfm: ;)
Dette skulle gerne stå øvers på siden Stock up on a top class selection of HD DVDs in our 3 for 2 promotion, where you can pick three titles and get the cheapest one free. Just add three qualifying titles from the list below and the discount will be applied automatically at checkout. Please click here for Terms and Conditions.
|
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() |
jo - men prisen jeg får oplyst ved betaling er "full price".
Nogle der har haft succes? Kunne da godt finde 3, som jeg vil bestille.... |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Jeg bestilte 3 titler og fik rabat svarende til en titel - så ingen problemer herfra. |
|
![]() |
|
![]() |
De har iøvrigt også 3 for 2 på Blu-Ray for de interesserede. |
|
![]() |
|
![]() |
jojo.. det virker fint nok...
Jeg har lige bestilt 6 film og fik 2 gratis... |
|
![]() |
|
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
De gode på Blu-ray er desværre i restordre, men fik da denne. Close Encounters Of The Third Kind: 30th Anniversary Ultimate Edition (2 Discs) (Blu-ray) Søger denne 2001: A Space Odyssey og Blade Runner med dk tekst, kender du et sted.? |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Redigeret af henrik-t - 09-Januar-2008 kl. 23:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |