recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så røg Blu-Ray drevet på min PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå røg Blu-Ray drevet på min PS3

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
rallew Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Emne: Så røg Blu-Ray drevet på min PS3
    Sendt: 09-Januar-2008 kl. 20:48

Hejsa,

Sad og spillede Guita Hero 3 i går aftes hvor spillet pludselig frøs og da jeg genstartede maskinen kunne den ikke indlæse nogen som helst medier. Kun den blå lampe lyste og oppe i højre hjørne af skærmen kunne man se den forsøgte at loade. Men der skete desværre ikke noget. Har så været ude i Fona i Næstved Storcenter hvor jeg købte den i sommers og de har sendt den til service.

Er det sket for nogle af jer andre herinde at jeres drev pludselig er stået af?

Til top
noreaga Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2007
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 21:43

Det er noget møg, men ja det samme er sket for mig!

D. 22 december sad jeg og spillede et par timer COD4 og da jeg ville genoptage spillet dagen efter kunne den hverken det ene eller andet - den ville intet læse!

Jeg aflverede den i elgiganten d. 23 december og den er ligeledes sendt til rep. Har ikke fået den tilbage endnu så jeg tripper hver dag for at kunne spille.

Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2008 kl. 09:43

Hvor gamle er jeres ps3'er.?

jeg har endnu ikke haft nogle problemer med den. har dog også kun haft den i 4 måneders tid.

Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2008 kl. 10:36
Jeg har ikke oplevet - har haft den siden launch i DK
Til top
rallew Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2008 kl. 18:19
Jeg købte min d. 30/6 2007....60 gb versionen i øvrigt. 
Til top
BR78 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-November-2006
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2008 kl. 19:57
Købte min PS3 40gb i Fona 31. oktober, den 6 december røg bluray drevet og den kunne ikke læse noget som helst. Afleverede den til Fona den 7 december og pt. er den ikke kommet videre siden Elektronik-centret som Fona benytter sig af på sjælland sendte den til leverandørens service center d. 11 december.

Efter lidt læsning på forbrugerstyrelsens hjemmeside skrev jeg et dokument ned med et krav om at jeg ville have en PS3 i funktionsdygtig stand eller pengene tilbage senest 4. januar hvor der ville være gået 15 arbejdsdage. Jeg tog i Fona mellem jul og nytår for at "vise" det og en anden sælger end den første skrev under på det uden nogen problemer og han ville gerne have givet mig en ny PS3 med det samme men de havde desværre ingen på lager. Han sagde de ville få igen den 3. januar men det fik de selvfølgelig ikke så det endte med at jeg fik mine penge tilbage.

En lidt længere historie men mest for at andre der løber ind i det samme ikke skal vente for evigt. Så det kan godt hjælpe at sætte en deadline på efter 2-3 uger....ellers går der sgu nogen gange 1½ måned når det har med Fona/Merlin/Elgiganten eller lignende at gøre og det er ikke en rimelig reparationstid.

Forresten spurgte jeg (da jeg afleverede den til reparation) om jeg ikke bare kunne få en ny da den jo kun var 1 måned gammel og det kunne bestemt ikke lade sig gøre, men den sælger jeg så snakkede med mellem jul og nytår sagde jeg selvfølgelig bare skulle have haft en ny med det samme.

Det var så min skræk historie om min første konsol jeg nogensinde har ejet
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2008 kl. 10:20
Hvis den allerede døde dagen efter hører det vel ind under DOA (dead on arrival) og bør byttes med det samme i stedet for reparation.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2008 kl. 11:39

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Hvis den allerede døde dagen efter hører det vel ind under DOA (dead on arrival) og bør byttes med det samme i stedet for reparation.

Helt Sikkert. alt under 14 dage efter køb skal byttes.

Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4804
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2008 kl. 11:58
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Alt under 14 dage efter køb skal byttes.

Det kan du måske mene, men det er ikke understøttet af lovgivningen...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
rallew Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2008 kl. 15:33

BR78,

Hvad skal sådan et dokument indeholde? Kunne jo være at jeg lige så godt kunne lave et med det samme.

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2008 kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af BR78 BR78 skrev:

Købte min PS3 40gb i Fona 31. oktober, den 6 december røg bluray drevet og den kunne ikke læse noget som helst. Afleverede den til Fona den 7 december og pt. er den ikke kommet videre siden Elektronik-centret som Fona benytter sig af på sjælland sendte den til leverandørens service center d. 11 december.Efter lidt læsning på forbrugerstyrelsens hjemmeside skrev jeg et dokument ned med et krav om at jeg ville have en PS3 i funktionsdygtig stand eller pengene tilbage senest 4. januar hvor der ville være gået 15 arbejdsdage. Jeg tog i Fona mellem jul og nytår for at "vise" det og en anden sælger end den første skrev under på det uden nogen problemer og han ville gerne have givet mig en ny PS3 med det samme men de havde desværre ingen på lager. Han sagde de ville få igen den 3. januar men det fik de selvfølgelig ikke så det endte med at jeg fik mine penge tilbage.En lidt længere historie men mest for at andre der løber ind i det samme ikke skal vente for evigt. Så det kan godt hjælpe at sætte en deadline på efter 2-3 uger....ellers går der sgu nogen gange 1½ måned når det har med Fona/Merlin/Elgiganten eller lignende at gøre og det er ikke en rimelig reparationstid.Forresten spurgte jeg (da jeg afleverede den til reparation) om jeg ikke bare kunne få en ny da den jo kun var 1 måned gammel og det kunne bestemt ikke lade sig gøre, men den sælger jeg så snakkede med mellem jul og nytår sagde jeg selvfølgelig bare skulle have haft en ny med det samme.Det var så min skræk historie om min første konsol jeg nogensinde har ejet

Sådan kan man jo være uheldig!

Har haft:

Super Nintendo (7 år)
playstation 1 (4 år)
playstation 2 (2000-nu)

Uden noget er gået i stykker

Men det er sådan noget som dte du oplever som afholder mig fra at købe en US-ps3 - det ville da være for åndsvagt at spare 900* på konsollen hvis den går i stykker og skal sendes til the U S and A!

* vel og mærke hvis den smutter udenom told. fragt kommer også oveni!
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2008 kl. 20:06
ifølge en artikel på newz.dk i dag, så har sony halveret omkostningspriserne for ps3'en med 50 % (800 dollars fra launch kontra 400 dollars nu), det kunne jo være det betyder at de bruger nogle andre komponenter som er mere skrøbelige eller har større fejl procent? iono

Oprindeligt skrevet af newz.dk newz.dk skrev:

Det er ny lykkedes Sonys ingeniører at optimere designet på både print og chips så meget, at de sammenlagt har fået produktionsprisen ned på 400 dollars.

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu