|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 12-Januar-2008 kl. 17:46 |
Jeg har brug
for noget hjælp fra nogle eksperter her på siden Så er mit
næste spørgsmål så, hvad for et stik skal jeg så bruge for at få lyden fra
computeren og ned på fjernsynet – lige ledes gerne et link til det osse. Undskyld
mig, hvis det er et par dum spørgsmål, men jeg er på ”bar bund” – på forhånd
tak… |
|
Med venlig hilsen
Per Hansen AaB Ishockey Panasonic PZ800 50 tommer |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Prøv, at se her: http://av-connection.com/ |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Hej Per Du kan eksempelvis bruge sådan et sæt her, og når du en dag får en ny computer / nyt grafikkort igen så har det sikkert HDMI ( eller noget helt tredje) men så kan du bruge kablet alene ;) Jeg ville vælge at tage lyden til en forstærker/receiver for at få noget ordentlig lyd. Og så kunne du passende bruge enten et coax kabel eller et optisk kabel. Afhængig af din forstærker og lydudgang på PC Og så er der 50% rabat hos Kableronline.dk nu du er medlem af recordere.dk. Det kan du læse om andetsteds her på siden Claus |
|
![]() |
|
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Hej Radiomanden og claus64
TAK for jeres hurtige svar ![]() ![]() |
|
Med venlig hilsen
Per Hansen AaB Ishockey Panasonic PZ800 50 tommer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |