|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
MeLViS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() Sendt: 14-Januar-2008 kl. 22:23 |
|
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
|
Ja det ligner panik før lukke tid , der må være nogle der mister en masse penge når man fra den ene dag til den anden sætter hele kataloget ned med 50%... MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
MeLViS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
|
heheh I don't care.. har begge afspillere.. så det er bare billige film.. Tror nu bare ikke på det dør.. men det er min side af sagen.. ikke noget vi skal diskutere i denne tråd. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
![]() |
|
Der er i øvrigt samme tilbud på en hel del Blu-ray film-
|
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Og ? Så opret dog en tråd til det BlurayFanboy ![]() Ville være dejligt hvis priserne i Europa også snart falder, det er 160 kroners toldgebyr + 25% moms holder mig væk fra .com. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
![]() |
|
Slap dog lige af! Hopgreve skriver at det ligner panik før lukketid, og jeg pointerer at samme tilbud er på Blu-ray, så det har intet med en panikreaktion fra Toshiba at gøre. Redigeret af lunddal - 15-Januar-2008 kl. 00:06 |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Godt ord igen, det lignede blot et af de sædvanlige Fanboy angreb, da du sådan set ikke pointerede meningen med dit indlæg. Vil ikke kalde mig fjols, bare træt af fanboys ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Selv om jeg ikke pointerede meningen har jeg vel i øvrigt også lov til at komme med den oplysning at der også er tilbud på Blu-ray.
Vi behøver jo ikke to tråde om det. ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu gik tråden jo på billige HD-DVD film. Man poster vel heller ikke tilbud på XBOX 360 spil i en tråd om PS3 spil ![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du er nu gået OT i en tråd på Hifi4all lige nu
![]() 1:1 ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Årrrrrr, så stop dog fanboy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PS: Jeg startede ikke OT i den anden tråd ![]() Redigeret af Hans j - 15-Januar-2008 kl. 00:23 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Fedest...men hvad med told og moms? Eller sendes de enkeltvis, så de ryger under toldbarrieren på vist nok 80 kroner? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |