|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() Sendt: 17-Januar-2008 kl. 15:28 |
Er der nogen der ved hvad man kan bruge til at klippe i HD .TS filer? Jeg bruger Project X til mine SD .TS filer, det virker fortrinligt, men den vil ikke æde mine HD filer |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
cloudy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
Editing H.264 without quality loss
Redigeret af cloudy - 17-Januar-2008 kl. 16:20 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Tak for det Cloudy Det virker, selv undertekterne kan den håndtere Til andre interesserede så er det denne http://www.videohelp.com/tools/TS_Packet_Editor Redigeret af MCenterFreak - 17-Januar-2008 kl. 16:51 |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Synes programmmet virker lidt tungt. For det første blev jeg nød til at slå auto pids fra da den stod og kørte fra 0-100% kontinuerligt. Nu er det Discovery Atlas jeg prøver med, men kan det passe man skal klippe det man vil have med i stedet for at klippe det man ikke vil have med som i videoredo? Nu står den og kører de 7 afsnit jeg har klippet ind i en fil, men det tager en krig, da den går fra 0-100 % mindst 10 gange ved hver klip, så det tager LAANG tid når den skal igennem 20 GB. Er der ikke en hurtigere måde? |
|
![]() |
|
cloudy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |