|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() Sendt: 17-Januar-2008 kl. 23:00 |
Bare et hurtigt spørgsmål. På de udsendte billeder af den nye Squeezebox Receiver, kan jeg ikke se nogen headphones udgang som på den "gamle" model. Jeg havde ellers netop planlagt at købe receivere til køkken, garage og kælder og koble en højtaler direkte på. Men det ser ikke ud til at kunne lade sig gøre på den nye Squeezebox Receiver, eller hva' ?? - Ellers en forholdsvis billig måde at få god musik de pågældende steder |
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
Jeg må have været lidt træt da jeg startede denne tråd. Jeg har selv fundet en løsning. Jeg har undersøgt det,- og der er ikke headphone-udgang i den nye receiver. Skal man have højtaler direkte på, benytter man bare line-out (rød og hvid) med to kabler evt med konvertering til minijack-stik og tilslutter så en aktiv højtaler med for-forstærker f.eks PODSPEAKERS MicroPod SE . |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |