|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() Sendt: 20-Januar-2008 kl. 12:30 |
For at følge trenden. Her er mit bud på min kommende HTPC, den blev en smule dyrere end jeg have forventet må jeg sige. CPU: Intel E8200 ca 1200 kr (har jeg fået af vide den vil koste når den kommer frem) Ialt pris 12244 kr.
BLueray: LG GGW-H20L 3000 kr http://www.computercity.dk/
ialt pris 15063 kr. og + Fragt.. Redigeret af Pizzabager - 20-Januar-2008 kl. 12:34 |
|
![]() |
|
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
![]() |
Er det så en pizzabagerdesignet HTPC ??
![]() |
|
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Jeps som kun en pizzabager kan bage den.. :) Ej er faktisk lokomotivfører i DSB, ved ikke lige hvor jeg har fundet navnet pizzabager fra Redigeret af Pizzabager - 20-Januar-2008 kl. 12:36 |
|
![]() |
|
pharmer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Hej Pizzabager. Det lyder som et spændende projekt. Det er måske et dumt spørgsmål, men de to Noctua kølere, kan de ikke udskiftes med noget passivt, så du får et passivt kølet system? Ellers ser det sgu ud til at det bliver en lækker maskine. Vh Pharmer |
|
![]() |
|
![]() |
De 2 noctua blæsere er ikke til CPU blæseren, men til kabinettet, der sidder i forvejen 2 120mm antec 3 trins kølere(som jeg også har i mit antec fusion ver.1 kabinet, de larmer ikke, men kan man få nogen blæsere som siger mindre er det jo optimalt. Så jeg udskifter de 2 antec blæsere med 2 noctua, som skulle sige en del mindre.. Cpu køleren skal være passiv, har set den i et Antec kabinet før, og der sidder kølerribbene ret tæt på kabinetblæserne, så jeg regner med de automatisk trække luft igennem køleren.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |