|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() Sendt: 21-Januar-2008 kl. 20:31 |
Hej Overvejer at købe det sat kort Har i noget at sige om det kort/cam og er det et sted man kan handle trygt? http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p87_Conax-CAM-- Rev--1-1----4-00e.html |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Quest ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Hvad kan man se af programmer med sådan et SAT kort? Er det på ASTRA, det skal bruges? Står selv med samme overvejelser for at få lidt flere programmer til en mediecenter PC.
|
|
Walk slowly; drink lots of water
|
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
jeg skal bruge det til astra og canaldigital
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
GISMO1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Hej jeg har sådan et kort ioverskud fra htpc.. Technotrend S 3200 med fjernbjetjening og driver cd med cyberlink pover dvd.
|
|
Jo mere man ved , jo mere finder man udaf at man ikke ved.
|
|
![]() |
|
![]() |
ingen der har erfaring med den forhandler/kort
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg har købt mit kort hos dem. Ingen problemer overhovedet.
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
tak for dit svar er du tilfreds med det kort? bruger du det til kodet kanaler? |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja jeg er ikke tilfreds, men om det er DVBViewer eller kort/driver der er problemet ved jeg ikke. Specielt HD optagelser er problematiske. Det går galt næsten hver gang, men går det godt så er den i kassen. Det betyder efter min mening at kortet kan det det skal, men driverne er ustabile
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
![]() |
nå det er da kedeligt problemer er det kun ved optagelser ell? hvordan virker subtekst? hvor hurtigt skifter den kanal? |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
Det er kun ved optagelser det går galt. Undertekster fungerer fint. Det går ikke forfærdeligt hurtigt med kanalskift. Den snakker en del med CAM modulet før den skifter.
|
|
|
![]() |
|
![]() |
forfærdeligt hurtigt med kanalskift hvor lang tid vil du skyder på |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
mellem 5 og 20 sekunder (har dog ikke taget tid)
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |