|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Krisgebis ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() Sendt: 23-Januar-2008 kl. 00:02 |
Hej
Jeg søger et sæt højttaler beslag, de skal kun opfylde 2 krav (ud over at kvaliteten ikke skal være helt i bund). 1. De skal kunne tiltes nedad i 45-50 grader 2. De skal kunne bære m. 5kg. (da det er mine højttaleres vægt). Har søgt og søgt, men har simpelthen ikke kunnet finde nogle ophæng der opfylder disse krav, så håber virkeligt i kan hjælpe med. Mvh Christian |
|
![]() |
|
MM1979 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Hvad med et af dem her ?
|
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Dem ville jeg personligt ikke anbefalde. Dem jeg havde de knækkede og mine høtalere faldt ned, de vejer kun 3kg...og det var begge to. Det er endt med at jeg har købt nogle andre i hifi-klubben. det er noget der virker, nu har de siddet der i 2-3år
VM ACOUSTICS W1 vægbeslag |
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
Ser intreasant ud, dog mange penge, må jeg evt lige ned og se på imorgen for vi tid... |
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
ja det har du ret i, men de virker...de skal dog skruges in i HT. tror også de har nogle andre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |