|
XE1 netforbindelse? |
Besvar |
Forfatter | ||
h_dk
Junior bruger Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Emne: XE1 netforbindelse? Sendt: 23-Januar-2008 kl. 23:22 |
|
Hej, jeg har en XE1, som jeg gerne vil have koblet op til nettet, men jeg har ikke lige mulighed for at trække et kabel til den, så kan det gøres på andre måder? Og lige en anden ting, jeg synes at den larmer en del, skal den gøre det eller er det en fejl ved den? min gamle Laserdisc afspiller larmer ikke engang så meget |
||
GrillBiller
Bruger Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
Sendt: 23-Januar-2008 kl. 23:36 | |
Det er vel ikke noget problem at sætte et trådløst access point på.
som eks.: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=249792 ang. larm.. deet kan jeg ikke svare på.. jeg har en EP35 og den er ganske lydløs :D |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 23-Januar-2008 kl. 23:40 | |
Tænker du på trådløs? Så skal du købe en Wireless Bridge - en boks der kan bruges til at forbinde netværks enheder uden trådløs - til et trådløst netværk. Eksempel. En anden mulighed er at etablere en netforbindelse via elkablerne. Det kræver en boks i hver ende, tilsluttet en stikkontakt. Eksempel og eksempel. Det er ikke nødvendigvis de billigste jeg har fundet her - det er bare eksempler.
Prøv at løfte den op i hænderne næste gang du syntes den larmer. Siger den så mindre? Hvis ja, så forstærkes støjen af vibrationer ud i det den står på. I så fald må du på jagt efter noget af gummi til at lægge under - f.eks. et par gode musemåtter af den bløde type. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |