|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() Sendt: 25-Januar-2008 kl. 20:18 |
Hejsa. Jeg sidder her og prøver at installere twonky på min nas - Synology CS407. Jeg har hentet installationsfilen. Men den siger: Please tjek IP address. Når jeg prøver at installere. Jeg er helt sikker på at det er den rigtige IP adresse. Hvad pokker gør jeg galt.? Redigeret af Damhus - 25-Januar-2008 kl. 22:45 |
|
![]() |
|
ildocteur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
![]() |
Har du huske at enable telnet på din Synology ? Hvis ikke så vil et ikke virke. ildoc |
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Det er jeg ikke klar over. Hvordan tjekker jeg det.? |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Gå ind på http://oinkzwurgl.org/diskstation og hent syno-telnet-r4.zip
Følg instruksen i den medfølgende readme. Venligst Søren Redigeret af Breddam - 25-Januar-2008 kl. 22:06 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak.. Det prøver jeg med det samme. |
|
![]() |
|
![]() |
Det bliver jeg ikke klogere af. Linket virker ikke her hos mig. |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Prøv igen! Det er til tider en sløv side. Nu har jeg også linket direkte til zip-filen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen nu virker linket. Den begynder installationen nu, men siger "invalid USER or PASSWORD" Jeg har ingen brugernavn eller kode når jeg logger på Nasen normalt. Jeg har prøvet med admin, root og blankt felt. Redigeret af Damhus - 25-Januar-2008 kl. 22:42 |
|
![]() |
|
![]() |
HHmm Jeg kaster håndklædet for i aften og prøver en af dagene med friske øjne. Tak for hjælpen. |
|
![]() |
|
![]() |
Bruger er root. Hvis ikke du har sat et password, burde du kunne lade den være blank. Ellers skal du gå ind i webmanagement og vælge en kode.
Sørg for at give NAS'en en fast ip-adresse. Gik Telnetopgraderingen godt? Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror det gik fint. Tror jeg. Altså det virker jo meget simpelt. Den opførte sig som den skulle i følge readme teksten. Er det meningen jeg skal disable igen.? Nasen har en fast ip, den foreslår selv root. |
|
![]() |
|
jesperph ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
du skal angive et password til din nas,det virker ikke hvis du lader feltet være blankt.jeg vidste heller ikke at man skulle hente en patch,så jeg har knoklet i 14 dage med det samme problem. men nu kører det hos mig.har en 207 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |