|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
akyhne ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 31-Januar-2008 kl. 23:56 |
Hej. Jeg har et Hauppauge PVR250 tv kort. Bruger jeg kortets eget WinTV2000 tv software, har jeg mulighed for at justere brilliance m.m. Jeg kan ikke finde tilsvarende muligheder i Vista MCE. Findes disse justeringsmuligheder ikke, og/eller er der andre genveje som .f.eks redigering i reg. databasen der kan lave tilsvarende numre? |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
jeg har brugt dette program: http://danborg.org/setupmcevideoprocamp.exe (kunne ikke huske hvor jeg fandt det, men havde det liggende selv) |
|
![]() |
|
akyhne ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Works like a charm. Den er lavet til XP versíonen, men virker også fint i Vista MCE. Desværre skal den køres med administratorrettigheder hver gang. Det må jeg lige have fundet en løsning på. Takker mange gange. |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |