|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 15-Februar-2008 kl. 09:20 |
Et tilbagevende emne - og jeg har læst igennem en del tråde. Nogen er dog så gamle (2005), at de vist ikke længere er aktuelle. Og jeg har søgt efter den nyeste tråd om emnet - men uden held? Derfor tænker jeg, at en tråd, der lister status qou ville være på sin plads? Hvilke valgmuligheder har man, når man skal bygge media center og vælge TV tuner kort til YouSee? Umiddelbart kan jeg kun finde 2: - FloppyDTV fra Digital-Everywhere Men kan det virkelig passe, at man kun har disse to DVB-C tunere at vælge imellem? Jeg søger jo et kort med dual tuner, så jeg kan optage og se TV samtidig ligesom jeg både vil kunne se analoge og digitale kanaler samt HD-kanaler, når de kommer. Derudover vil jeg have fuld funktionalitet ang. EPG, undertekster mv. Findes der en løsning til mig? Eller må jeg sande at mine 5 år med at vente med at bygge HTPC med MCE ikke har bragt mig tættere på IKKE at skulle gå på kompromis? |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Technotrend c150x budget er også en mulighed, som også kan bruges..
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |