|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() Sendt: 15-Februar-2008 kl. 09:57 |
||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
du er da totalt vild med zepto, siden du sender alle deres reklamer videre.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
K32A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() |
||
Den har de da haft i et stykke tid? :) |
|||
![]() |
|||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
||
Ikke ifølge den mail jeg modtog og beklager meget jeg skriver om zepto flemming larsen men kalder ikke reklame, blot nyheder.
|
|||
Panasonic G20E
|||
![]() |
|||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
||
Jeg tror bare folk er irriterede over at skulle høre at zepto laver nye skærme hele tiden.
Faktum er, at hver eneste zepto bærbare jeg har haft, har der været bøvl med. Og så at de begynder at lave tv, ja... Folk som er interesseret i et bestemt mærke skal nok selv holde øje! |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
||
Jeg har kiggede på de Zapto tv, det minder uhyggeligt meget om built-kvaliteten på Alfaview skærmene.
Så har de indbygget lys i bagbeklædningen som lyser hvidt i konstant styrke. Jeg spurte ekspedienten om lyset er ligesom Philips ambilight teknologi, så fik jeg at vide at det næsten var magen til. Hvordan kan det være magen til når lyset ikke skifter i takt med billedet? Smarte sælger og falsk markedsføring, det er virkeligt positivt. Desuden har Zapto opgivet at deres LCD har en synsvinkel på 180 grader. Det er fysisk umuligt selv på en plasmaskærm. Man kan måske have 179 grader, men ikke 180 da det jo er fra siden. Desuden tvivler jeg på deres LCD kan klare dette, da jeg synesfarverne begynder at blive mærkelige ved 60 grader fra midten. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
||
Det er vel ikke værre end alle blu-ray-"reklamerne"... |
|||
![]() |
|||
Ole Pihl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
![]() |
||
Jeg har haft et Zepto Zview 42" Fuld HD , siden den 27/12 og er meget tilfreds med det . Jeg har tv gennem fiberbredbånd via Set-Top boks og billedet står rigtig godt og klart (Digitalt) , der er desuden gode funktioner til indstilling af billedet i selve fladskærmen . Analogt er der lidt mere "Grums " i billedet , men det er der på alle fladskærme . Jeg får HD kanaler en gang i marts , så jeg glæder mig til at se hvordan de vil stå på skærmen . |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hellere det end et forum som dør helt, aktivtet er støt faldende herinde, mener jeg bla skyldes fælleskøb ikke findes mere, jeg har ihverfald ofte svært ved at finde noget nyt wow herinde.. Men nu er det heldigvis folks eget valg at læse mine tråde.. |
|||
Panasonic G20E
|||
![]() |
|||
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
||
Kunne du så i det minste ikke holde det i en tråd? Hvis det skal oprettes en ny tråd hver gang et eller andet ligegyldigt mærke kommer med en lille opdatering af et tv, så kunne vi få rigtig mange tråde herinde. |
|||
![]() |
|||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||
Støt faldende???????, aktiviteten har aldrig været højere herinde. |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
jeg tror at folk herinde hellere vil høre om blu-ray nyheder end om en alfawiew klon. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |