|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
the-box ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2007 Status: Offline Point: 88 |
![]() Sendt: 18-Februar-2008 kl. 20:35 |
Min
HTPC bruges kun til MCE og torrents. Dog efterlyser jeg en smart metode til at
bruge torrents sammen med MCE, så findes der et slags plugin der kan hjælpe
mig?
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Hvad mener du? Når din BT klient er færdig med at downloade, vil du have nogle videofiler liggende på din harddisk.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Jeg har hørt om Aufero, som var et projekt, der kørte sidste år ihvertfald, men der er ikke blevet opdateret på det længe. Et ellers spændende forsøg på at integrere Torrents i Vista Media Center.
|
|
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|
![]() |
|
![]() |
Min torrent hverdag ser nogenlunde sådan her ud:
1. Finde torrents på bærbaren 2. Kopiere dem over til mappe på HTPC 3. minimere MCE og add torrents i uTorrent Det her bør kunne gøres mere smart? |
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Du kan ihvertfald hjælpe dig selv lidt ved at sætte uTorrent op så den automatisk kigger efter nye torrents i din mappe på HTPC. Hvis den finder nye torrents vil den automatisk add'e dem og begynde at downloade.
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak, så er den del af problemet løst, men stadig ikke perfekt |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis man så lige også kunne få den til at pakke rar filer ud automatisk, og placere dem i min film mappe, så ville det være perfekt!
|
|
![]() |
|
![]() |
Prøv at google på "folder monitor unzip" eller tilsvarende. Der findes programmer, der kan holde øje med en mappe og udfører diverse handlinger når der bliver lagt nye filer i.
|
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Rar filer til torrents er ikke særligt smart. Du skal afspille den udpakkede fil, men seede rar filerne; det optager den dobbelte diskplads. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
jeg har lavet mit setup således: På min bærbar finder jeg diverse torrents. disse bliver ved klik på dem automatisk gemt i en folder. denne folder er delt på netværket så utorrent automatisk kan loade hvad der ligger der og starte download til en bestemt folder. Jeg har sat den delte folder til at være offline tilgængelig på min mediacenter da utorrent ellers ikke kan finde ud af at loader filer hvis den bærbare har været taget af netværket. Når download er færdigt starter et program der hedder SCRU (SCene Release Unpacker) og pakker filerne ud og placere dem i mapper alt efter hvad de hedder. Så er mine TV serier sorteret for mig. Eneste jeg mangler er en mulighed for at automatisk få fjernet rar filerne når utorrent er færdig med at seede dem. jeg har fundet et program der hedder removefiles men jeg har ikke kunne få det til at virke helt efter mit hoved endnu. Så hvis der er nogen der kender et (gratis) program der automatisk kan slette filer i en overvåget folder efter X antal dage så sig til. Nu er jeg igang med at lege lidt med et VMC plugin der hedder myTv der automatisk indexere tv serier og præcentere dem i mediacenter. Det ser ret fedt ud og det har også en indbygget torrent funktion men jeg har ikke fundet ud af hvordan den virker endnu. Jeg overvejer også at få sat utorrent's RSS læser sat op så den automatisk kan hente mine serier ud fra nogle filte og et RSS feed men det er et kommende projekt Redigeret af BeLLe - 19-Februar-2008 kl. 09:41 |
|
![]() |
|
![]() |
Du bliver aldrig færdig med at seede. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Om man bliver færdig med at seede eller ej er en smagssag. Jeg mener at så længe man har delt mere end 1:1 er man færdig og jeg har sat min utorrent til automatisk at stoppe efter 1:1.5. som det er nu bliver diverse torrents bare på listen i utorrent og så fjerner RemoveFiles filerne efter 1 uge. På den måde er der delvist ryddet op |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |