|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() Sendt: 19-Februar-2008 kl. 12:40 |
Jeg har længe forgæves forsøgt at få min Freecom Musicpal UPnP afspiller til at afspille DR P3. Jeg har selvfølgelig fundet DR direkte links, men den vil ikke afspille dem. Formodenligt fordi det er .asx til sidst. Mener de skal hedde .mp3 eller .m3u. Afspilleren tager fint Twonky's radio kanaler. Men P3 sender ikke i Shoutcast, så her er der heller ingen hjælp. Jeg har forsøgt, uden held, at lave en shoutcast playlist til P3 som via Winamp. Freecom kan godt se det under vTuner i Twonky. Men det fungere bare heller ikke. Er der nogen der har et smuthul eller lignende til at ramme P3 på en sådan afspiller? Redigeret af Mokuer - 19-Februar-2008 kl. 12:42 |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Hvis afspilleren ikke understøtter WMA, er der nok ikke så meget at gøre. (du kan selvfølgelig prøve at få DR til at sende i et andet format)
![]() -Kent |
|
![]() |
|
ildocteur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
![]() |
Hvis du kører Twonky på en PC eller mac burde den kunne transcode wma streams til mp3 on the fly. Hvis du kører det på en Nas, så har den ikke nok cpu power til realtime transcoding. Så vidt jeg husker skal du lave en playlist der indeholder url'en på P# streamen. Jeg har selv Twonky på en NAS, så jeg har ikke kunne teste det. Alternativt kan du vist bruge vlc til at lave transcodingen. Prøv at kigge på twonkyforum for instruktioner. ildoc Redigeret af ildocteur - 20-Februar-2008 kl. 20:12 |
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Tak for input. Som jeg skriver har jeg forsøgt at lave en playliste i Winamp. Men den fungere ikke. Måske er min playliste forkert. Eller, som ildocteur Jeg er nok nødsaget til at have Tversity til at køre på PC eller lignende. Ellers må jeg have Popcorn Hour sat op til hvis jeg kan finde ud af at skrive koden til den. Tak for hjælp, selvom det ikke helt var det jeg håbede. |
|
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
....200 kr. for vTuner, som du aktiverer i Twonky. Så har du AL den radio, alle de danske inklusive, du kan drømme om resten af livet! kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Ja, det genkender jeg fra min Noxon, men jeg kan ikke se, hvordan de gør med Twonky...
Noxon registreres med en MAC-adresse - gad vide, hvordan med Twonky, hvis den kører på en NAS. Har du en ide om det, kris? Venligst Søren |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Har jeg endnu engang udtalt mig om noget, jeg ikke har forstand på? Jeg kan bare se, at jeg i min Twonky-opsætning på min NAS'er kan aktivere vTuner (ud over Shoutcast). Når jeg gør det, dukker vTuner op på min SLA5520 og Archos 605wifi (på Noxon'en er den der jo i forvejen). Når jeg så vælger vTuner på SLA'en eller Archos'en, kommer der et id-nummer og en Twonky-vTuner-webadresse frem i displayet. Derefter kan man så besøge webstedet gennem sin pc og indtaste id-nummeret - og købe vTuner. Jeg gætter så på, at det vil aktivere vTuner? kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har forsøgt at "hakke" vTuner af. Det gav mig godt nok et menupunkt mere. Men der skete ingenting i retning af det du siger. Jeg tror også MusicPal er en del mere simpel end SLA5520. Men jeg må nok leve uden p3 lidt endnu så. @Søren: Har du p3 på din Noxon? Jeg fanger Musicpal'en på en IP adresse via det trådløse netværk. Ikke noget med mac-adresse. |
|
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Jeps, for på en Noxon er der en medfølgende vTuner
![]() Der er også alle de podcasts, man kan tænke sig! Dét er fedt ![]() ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Så vidt jeg kan se er der Vtuner i. http://www.freecom.com/objects/00011377.pdf Jeg skal bare have fundet ud af at bruge det. Roder lidt videre med det, hvis det er her min løsning gemmer sig. Jeg er ikke lige inde i alle betegnelserne omkring shoutcast, vtuner etc. Må vist en tur wikipidia og blive klogere. Tilføjet fra Freecom.vtuner.com: Why are some stations (such as the BBC) not available? Redigeret af Mokuer - 27-Februar-2008 kl. 13:11 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |