|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
smasher ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2006 Status: Offline Point: 70 |
![]() Sendt: 22-Februar-2008 kl. 17:22 |
Hej. Hvis man er til spil som f.eks. Super Mario, The Sims, Sitting Ducks og andre "børnevenlige" spil.. Hvad kan så pt anbefales til en PS3? |
|
![]() |
|
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() |
Lego Star Wars Og så er det på dansk, og dejligt uden blod og ukvemsord ! http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id= 53834 |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Min efternøler af en lillebror på 9 år, har spillet Ratchet & Clank: Tools of Destruction med stor fornøjelse. Det kan også spilles med dansk tale. Der er jo også spil til animationsfilm som Ratatouille og Surf's Up. Jeg har ikke selv prøvet dem, men blot bemærket, at de findes |
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
min søn på 3.5 er lige begyndt at spiller vice city...jeg ved ikke hvor sundt det er men han er held vild med.
|
|
![]() |
|
smasher ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2006 Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Tak for forslagene!
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |