|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LasseHoejlund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 24-Februar-2008 kl. 20:08 |
Hej.
En af mine venner lånte mig i dag en film i AVI format. Da jeg kom hjem og ville afspille den i PowerDVD, ville filmen ikke starte og sagde følgende: ![]() Ingen af mine andre medieafspillere vil heller ikke afspille den. Da jeg allerede har K-Lite Codec pack Basic, formoder jeg ikke at det er et Codec problem. Jeg faldt dog over noget andet usædvanligt, i Detaljer omkring filen. Der er ingen information omkring længde af filmen, eller nogle af de forskellige hastigheder: ![]() Kan nogen hjælpe mig, med at få filmen afspillet? På forhånd tak. Hilsen Lasse Højlund Redigeret af LasseHoejlund - 24-Februar-2008 kl. 20:09 |
|
Jeg har bare sådan en computer...du ved...?
|
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Prøv at åbne i et andet program hvis du mener du har codec.
Ellers prøv ffdshow og afspil i WMP eller WMP classic. Det æder næsten alt :D EDIT: Nå ja iøvrigt, netop når den ikke vil give dig nogen information om filmen vil jeg mene det er et codec problem. prøv ffdshow og få k-lite pakken smidt af helvede til! PS. Filnavnet er ret afslørende men det skal jeg ikke blande mig i ;) Redigeret af hyldig87 - 24-Februar-2008 kl. 20:16 |
|
![]() |
|
LasseHoejlund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Hej igen.
Nu er problemet løst. (dog uden hyldig87's råd, men tak alligevel;) ) Det VAR et codec der skulle installeres, nærmere bestemt et Xvid codec. Jeg undre mig dog over, at det ikke var med i K-lite pakken. P.s Det med filnavnet er klart, da jeg fik filen fra ham, overført på et USB stik. |
|
Jeg har bare sådan en computer...du ved...?
|
|
![]() |
|
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
Så vidt jeg ved må man ikke opfordre til eller bruge forummet til den slags. Det er næppe lovligt :) |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |