|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Gti-freak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 26-Februar-2008 kl. 09:00 |
Hej. Hvilken kabel vil i bruge fra dreambox til jeres fjernsyn? s-video? Composite? Scart?
|
|
![]() |
|
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Jeg bruger dette kabel Scart -> Component til min Receiver, og så HDMI fra receiver til plasma.
|
|
Søren
|
|
![]() |
|
Gti-freak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
tak for svaret. Jeg har desværre ikke HDMI udgang på min receiver |
|
![]() |
|
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Scart Men husk at checke at RGB er slået til på din Dreambox. (og dit Scartkabel kører RGB) Hvis du har komponent indgang på dit fjernsyn vil et Scart til Komponent kabel som ovenstående være at foretrække. Jeg har et du kan låne for at prøve! |
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Sslarsen hvad er det for en reviever du bruger.? Og hvordan får du lyden fra dreamboxen og til recieveren.? |
|
![]() |
|
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Jeg har en Pioneer VSX-LX70 receiver. Bruger det nævnte kabel, med RGB slået til i Dreambox, og kører så lyden igennem optisk digital. |
|
Søren
|
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Tak. SSLarsen. Det lyder jo lovende. Hvad er det for en model dreambox, jeg har en 7025 jeg har bare ikke kunne få den til at give noget signal med component. Har du bare sat den til RGB, det synes jeg jeg har prøvet? Kører du andet igennem recieveren.? Hvad med dig Fimpe? Har du også bare dreamboxen sat til RGB, og så et component. Er det et godt resultat? |
|
![]() |
|
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Hej Damhus, Jeg er stadig lidt yt og kører med Sony CRT http://digsat.net/wbb2/thread.php?threadid=43460 Det er et hamrende godt image tilo 7025 med uge EPG mm. |
|
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
|
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa Fimpe. Jamen så er det jo fordi jeg kører med et forkert image. Det må jeg da straks få gjort noget ved Virker uge EPG også på Viasat? Jeg har rodet så jeg er helt grøn i hovedet uden at få det til at virke, jeg kører Gemini. Så er det vist mig der er yt
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, alt hvad du sætter den til at hente via Internettet, - det er ret nemt. (selv jeg har fået det til at virke |
|
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
|
|
![]() |
|
![]() |
Men hvis du kører Viasat direkte i kortlæseren, skal du tage det image der er lavet til det, med lidt ældre DVB drivere, der skal gøre læsningen af Via kortet lidt nemmere/muligt.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Cool.. Det må jeg straks prøve. Det kan være jeg vender tilbage hvis jeg ender i en blindgyde. Hvordan virker det med Web interface på pcén? Jeg tænker streaming, timing osv. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |