|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
![]() Sendt: 28-Februar-2008 kl. 23:11 |
Hej Jeg har for lidt tid siden valgt at forsøge med DVBViewer, men efter at have rodet lidt med det savner jeg lidt hjælp. Jeg vil gerne bruge det som en 100% afløser for MCE, men det kræver at det udelukkende kan styres med en MCE remote. Kan dette lade sig gøre? og hvis ja hvordan. Hvilket skin er det bedste til dette og er der evt en der vil lave en beskrivelse af et godt og brugervenligt setup til DVBViewer.
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Der er faktisk en rimelig beskrivelse: http://www.dvbviewer.com/en/index.php?page=manual MCE-remoten kan anvendes, den skal vælges under installationsprocessen. Se endvidere afsnittet om remote i manualen. Der findes et skin frosch, som har samme blå look som MCE...
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |