|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Andersdrengen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 02-Marts-2008 kl. 19:50 |
Hej gruppe, Jeg står med en Denon AVR-1508/1708 og nogle kompakt højttalere (hvilke er endnu ikk besluttet, se anden tråd :) ). Men ligger i niveau med DALI Concept 1, givetvis. For at få noget dybde og gang i lyden ville jeg koble en sub til og er begyndt at kigge i den billigere ende på Umiddelbart ligger jeg i niveau med en ARGON Sub 12 http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/subwoofer/arg on_sub_12_subwoofer_sort.htm , men fik så kigget på CERWIN-VEGA HD12SX I forhold til Specs skal jeg LANGT op i den dyre ende af DALI's skala for at finde noget der matcher specs'ene (som jeg læser dem). Er det noget jeg skal lægge meget i, eller hvordan? Hvis vi snakkes sub's i den prisklasse så'n ca. 2000-2500 og sat sammen med en DENON AVR-1508/1708 hvad ville I så gå efter? Tak, |
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
prøv brug markedet, jeg fik en Velodyne SPL-10 for 2500.- måske du er heldig at finde noget der passer til dig.
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Ja brugtmarkedet eller evt. en HarboSound SUB10.
|
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Du skal ud og lytte til de ovennævnte subwoofer men tror næppe på du får en bedere subwoofer end sub-10 fra Harbosound til den prisklasse koster 2500,- kr.Jeg har haft min i 2 dage nu og må sige den er fremragende til film, meget dyb bas og naturlig, du bliver blæst tilbage i sofaen (: http://www.harbosound.dk/shop/CustomPage.asp?PageID=4
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |