|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() Sendt: 21-Marts-2008 kl. 22:48 |
nogen der kender et slim BD/DVD drev der fungere ligesom i en bilradio, dvs der er ikke nogen skuffe, men sætter bare DVD'en ind i hakket, også kører den selv ind.. Helst et BD drev skal det lige siges.. har kun selv fundet nogen som virker lige som i en bærebar.. altså med skuffe.. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Jeps har jeg også¨fundet selv, fandt også en fra pioneer.. desværre ikke nogen BD.. fandt så et med skuffe, http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=418470 men synes bare den and model er så meget smartere..
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg tror ikke der findes en Slot-In udgave af hverken BD Reader eller Burner og jeg tror der går rigtig lang tid før det kommer. Selv DVD udgaver er sjældne, og dyre! Hvorfor skal det være Slot-In? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er ved at lave en ny HTPC, jeg bygger det hele selv, og det skal så op og hænge flat på væggen, også ser det lidt smartere ud, lige sætte en BD ind, end at skulle have skuffen ud først og sætte den i.. Hmm måske jeg skal starte med et DVD drev, også må jeg håbe der kommer et BD drev en dag inden for kort tid.. Redigeret af Pizzabager - 22-Marts-2008 kl. 01:21 |
|
![]() |
|
![]() |
Nå jeg har fundet et par ting side. der findes faktisk et slot in Blue-ray brænder, prisen er bare enorm.. panasonic har lavet en.. Men meget mere interessant så har sony/nec et blu-ray drev, med dvd brænder på vej.. men det kan jo vare længe inden det kommer på gaden. apple har vist også et drev, men vist også til helt vilde priser.. Hvis nogen kender til andre, eller nogen der er på vej må i godt lige skrive :) Redigeret af Pizzabager - 06-April-2008 kl. 19:54 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |