recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Firedtv og mediacenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFiredtv og mediacenter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik-oe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Firedtv og mediacenter
    Sendt: 23-Marts-2008 kl. 19:41

Hej!

Emnet har muligvis været oppe før, men har ikke lige kunne finde det nogen stede, så nu prøver jeg at fyre spørgsmålet af.

Hvis jeg køber en Firedtv og sætter til mit mediacenter, så er det jo "kun" en sigle tuner, hvilket gør at jeg ikke kan se noget andet mens jeg optager der fra.

Mit spørgsmål er så nu. Kan jeg sende signalet vidre over til det eksisterende tv-tuner kort i pcen og så kører et analog signal som tuner nr. to, og derved få mulighed for at se noget mens jeg optager fra firedtv signalet?

//Henrik

Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2008 kl. 19:45
Nu skriver du ikke hvilket mediecenter, men Microsofts produkter understøtter ikke forskellige tunere desværre. Men andre som f.eks Mediaportal gør.

Et kompromis er at installere Mediaportals TV-server til det analoge kort og tilgå kortet inde fra Microsoft mediacenter med TV-client plugin'en. Det virker faktisk ok.
Til top
Henrik-oe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2008 kl. 19:48

Ok, det glemte jeg jo lige...

Det er Vindows Vista Media Center

Til top