recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aldrig mere EzyDVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAldrig mere EzyDVD

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Emne: Aldrig mere EzyDVD
    Sendt: 27-Marts-2008 kl. 17:22

Suk.. Nu mistede jeg tålmodigheden igen.. Efter at have ventet 1½ måned opgav jeg og slettede alle mine ordre på EzyDVD.

• Alle kom i "Ready to ship" for et par uger siden.
  • Intet skete.
  • Skrev en email i sidste uge hvor de lovede at sende dem samme dag.
  • Intet skete.
  • I dag kan jeg se at flere er udsolgt eller direkte udgået og stadig intet er afsendt.

Det er godt nok den ringeste forretning jeg har oplevet. Mønstret var stort set det samme sidste gang jeg forsøgte at købe noget hos dem og nu gider jeg sgu ikke mere.

Ordrene er nu slettet og aldrig mere EzyDVD.

Redigeret af hedberg - 27-Marts-2008 kl. 17:22
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 20:30
Fik mine film efter 7 dage. Ganske fin service. Tror du har været uheldig, desværre
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Suk.. Nu mistede jeg t�lmodigheden igen.. Efter at have ventet 1� m�ned opgav jeg og slettede alle mine ordre p� EzyDVD.

• Alle kom i "Ready to ship" for et par uger siden.
  • Intet skete.
  • Skrev en email i sidste uge hvor de lovede at sende dem samme dag.
  • Intet skete.
  • I dag kan jeg se at flere er udsolgt eller direkte udg�et og stadig intet er afsendt.

Det er godt nok den ringeste forretning jeg har oplevet. M�nstret var stort set det samme sidste gang jeg fors�gte at k�be noget hos dem og nu gider jeg sgu ikke mere.

Ordrene er nu slettet og aldrig mere EzyDVD.

Det var da godt nok surt ? Hvad film sulle du have ?

Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 20:37

Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Fik mine film efter 7 dage. Ganske fin service. Tror du har været uheldig, desværre

Det er i så fald anden gang. Første gang ventede jeg ca. 2 mdr. uden at der skete noget. Rykkede dem 2 gange før jeg gav op.

Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 1168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 20:38
Jeg fik også mine uden problemer og told
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 20:40

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Det var lidt blandet, men de var alle del af dette HD-DVD tilbud. Fra hukommelsen var det bla. de 3 første Rambo film, The Big Lebovski, Born on the 4th of Juli og indtil flere.

De var lagt i 10-12 ordrer med en film i hver ordre for at de hver i sær kunne komme under told grændsen.

Ingen ordre blev nogensinde effektueret.

Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Det var lidt blandet, men de var alle del af dette HD-DVD tilbud. Fra hukommelsen var det bla. de 3 første Rambo film, The Big Lebovski, Born on the 4th of Juli og indtil flere.

De var lagt i 10-12 ordrer med en film i hver ordre for at de hver i sær kunne komme under told grændsen.

Ingen ordre blev nogensinde effektueret.

Ja, du må have været meget uheldig, der gik lang tid med levering lige eftr deres prisbombestart (tror de havde rigtig travlt), efterfølgende kommer filmene i en lind strøm, de pakker dog minimum 2 film sammen hvis det er muligt. Så jeg nægter at modtage en pakke hvis der er told på, så må de sende dem igen som jeg bestilte og betalte for, nemlig enkeltvis .

Til gengæld er leveringstiden fra Movietyme lang!!!

To film skulle være shipped d. 10.03 intet set endnu, bliver den taget i tolden ryger den også tilbage da de også blevet bestilt enkeltvis.

Men jeg ryster lidt over min dvdpacific pakke, den kan jeg ikke snige mig udenom .
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 21:49

Ja, du må have været meget uheldig

Tjah.. måske.. Syntes bare hele håndteringen har været ufattelig ringe.

Men de tog fandme prisen da skiverne de har solgt mig blev solgt til anden side og de bare skriver inde i ordren, at nu er der ikke flere og den kommer aldrig igen. Helt utrolig ringe lagerstyring.

De havde samme film til salg i flere uger efter jeg bestilte og jeg kan jo læse hvordan folk der har bestilt film EFTER jeg lagde mine bestillinger, som tilmed allerede har fået dem. Det betyder de ikke håndterer bestillingerne i rækkefølge..

Det kombineret med at det er lidt 50/50 om de svarer på mails gør udslaget.. Aldrig mere "Notso"EzyDVD. 

Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Point: 682
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 22:03
Det er sgu surt 

Jeg bestilte 3 film for lang tid siden under deres første "Beat the bomb" kampagne. Efter nogle dage fik jeg besked om at de havde fået filmene tidligt og at de blev sendt d. 12. marts.

12. marts fik jeg besked om at de var blevet sendt og i mandags kunne jeg så hente dem på posthuset.

Så jeg kan indtil videre kun være tilfreds med EzyDVD (dog har jeg ikke set filmene endnu, så de kan jo nå at være fejlbehæftede endnu ).

Men ingen tvivl om at det er tuff luck med dine to dårlige oplevelser.
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 22:56

hej hans j

hvis du lader filmene gå retur vil de så sende dem igen til dig i mindre pakker ????.

hilsen agger

Redigeret af agger - 27-Marts-2008 kl. 22:56
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 10:08

Jeg tror ikke man kan være sikker på at de vil sende filmene igen.

Jeg har selv lige fået snuppet en pakke med 4 film fra EzyDVD i tolden (filmene var bestilt separat!). De 3 af filmene kan desværre ikke bestilles mere, så jeg tør næsten ikke at sende dem retur. Filmene kommer til at koste mig ialt 440 kr. med told. Det bliver svært at finde dem billigere et andet sted.

Fremover bestiller jeg først en ny film fra EzyDVD når de har sendt den tidligere ordre. Så er jeg sikker på at de ikke sender filmene i samme pakke.

Til top
krusell Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2008 kl. 11:43
Hej, jeg låner lige den her tråd, hvis det er ok.

Jeg har lige fået en "post til afhentning"-seddel idag.

Men der er flueben i Værdi ude til højre og  2 linier længere nede i et felt der hedder Gebyr, står der 73180AU.
Og under andet står der CV0544

Er den blevet nuppet i tolden?

(pakken er fra ezydvd, sikkert med alle 16 film i en pakke, selvom de skulle være sendt hver for sig)
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu