recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ikke nogen tv signal i medea center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketikke nogen tv signal i medea center

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
GoLo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: ikke nogen tv signal i medea center
    Sendt: 28-Marts-2008 kl. 18:24
Hej jeg er ny i den her verden så håber i kan/vil hjælp mig jeg har fået lavet mig et media center men kan ikke få mit tv signal på den er der nogen der kan hjælp med det jeg har NorthQ nq-6400 tv kort i den når jeg går ind i win-xp medea center og trykker på tv så skriver den tuneren blive ikke fundet er der nogen der kan hjælp mig 
Tom.N
Til top
Karlshoj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2006
Point: 522
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 22:10
Kunne lyde som om din installeret driver til tv-kortet ikke er kompatible med XP Media Center
Til top
GoLo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Marts-2008
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 22:32
oki vil det sige at jeg skal ud at have et nyt tv-kort? Hvis ja hvad skal det være for et?
Tom.N
Til top
dkelle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Marts-2008
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2008 kl. 06:56

Hej,

Jeg har rodet en del med Media Center, og jeg kan kune sige det samme som karlshoj, og det er helt sikkert et driver problem, jeg kører selv Vista Media Center, med et Hauppauge tv kort, og jeg må sige at det er nok nogle af de stærkeste inden for tv kort.

der med ikke sagt at du skal købe et nyt tv kort du skal nok suse lidt rundt på North Q side for at finde de rigtige drivere, ellers prøv dette forum:

http://thegreenbutton.com/

Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2008 kl. 09:12
Til at starte med skal du installere en mpeg2 codec på din PC. Installer f.eks powerdvd demo'en og prøv derefter igen.

I øvrigt skal du have installeret roll-up 2 hvis du ikke allerede har det. Kan vist gøres via windows update.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu