|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() Sendt: 28-Marts-2008 kl. 20:19 |
||
er der nogen der ved om det er en god ide at købe en ps3 i uk. har set den billig med fire spil til 3500.. http://www.game.co.uk/lowdown.aspx?lid=7068&cm_sp=ps3-_- topnav-_-bundles&page=2 hvad med strømforhold? ved de køre på et andet strømnet end vores, så hvad gør man lige der?? kan man bare køb et nyt strømkabel eller hvad? hvad med ens menu i ps3´en, kan den blive dansk som hvis den var købt i dk?? |
|||
![]() |
|||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
||
du skal købe en omformer, da de kører med et andet strømstik.
Desuden ved jeg ikke om de overhovedet sender pakker over 2-3 kg... |
|||
![]() |
|||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
||
Og hvis de gør, så prisen for det ... Men jeg kigger lidt med her for det er da et godt tilbud..
|
|||
Mvh.
Casper |
|||
![]() |
|||
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() |
||
det gør de desværre ikke, så der røg den |
|||
![]() |
|||
Attila ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
||
Eller bare se om ikke du har et ekstra strømkabel liggende, det er jo bare et almindeligt kabel som bruges til det meste computer og elektronikudstyr på markedet. Strømmen i England er den samme som her, det er bare stikkene på væggen der er anderledes. Redigeret af Attila - 28-Marts-2008 kl. 23:44 |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Nej det er ikke korrekt. De kører på samme spænding som os, men de benytter e tre - bens stik, og man skal derfor have et andet kabel til at probbe i stikkontakten |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
||
Det er bare mig som ikke fik forklaret mig tydeligt nok. Jeg nævner at man skal have en omformer, da de ikke kører med samme stik. Dermed IKKE sagt at strømmen IKKE er den samme. Mig bekendt, bruger UK et andet stik, som ikke kan gå i den stikkontakt vi bruger her i DK. Deraf en omformer ![]() |
|||
![]() |
|||
Freakofnature ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
||
Umiddelbart sender de til hele verden så ved ikke lige hvorfor du ikke bare køber den der. Regner da helt sikkert med selv at gøre det!!!
|
|||
![]() |
|||
PSkyum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
||
Er konsollerne identiske med dem der sælges i DK?
|
|||
![]() |
|||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
||
De skriver på deres side: Så det må betyde at man ikke kan bestille via denne side... |
|||
Mvh.
Casper |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |