|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
dajoni ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 29-Marts-2008 kl. 10:44 |
Hej.
Jeg så lige på Amazon.co.uk at de har PS3 med GT5 prologue til 289.99 pund. Derudover kan man få et gratis hdmi kabel og et spil til 15 pund ved bestilling. Der er en del spil at vælge imellem, fx. Assassins Creed, Devil May Cry 4 og noget tom clancy. Det har jeg lige gjort, og i følge valuta.dk kommer jeg af med ca. 3150 inkl forsendelse og det hele. Nu må vi se om det går godt - jeg glæder mig :-) |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
De sender mig bekendt ikke til DK, så den mulighed er ikke aktuel :(
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, på det punkt er de underlige... De sender ikke elektronik til DK, korrekt, men alt andet vil de gerne.
Men ifølge dem er der andre regler for spillekonsoller (Det er så åbenbart ikke elektronik). Spørg mig ikke hvorfor. Jeg har før med stor success købt Nintendo DS igennem Amazon.co.uk, og jeg regner da med at med en ps3 går det også godt. Jeg har bestilt og afventer nu den endelige ordrebekræftelse. ./Daniel Edit: stavefejl. Redigeret af dajoni - 29-Marts-2008 kl. 13:53 |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Hej Daniel Du må meget gerne skrive hvordan dit køb forløber ... Kunne være interessant at se om de vil sende til DK Mvh Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Kimv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2007 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
De sender ikke ting med en samlet vægt over 1000g til andre lande. Tror ikke du skal regne med de vil sende en PS3. |
|
![]() |
|
![]() |
Så må de afvise ordren. Jeg afventer spændt de næste par dage.
Jeg har nu aldrig hørt om den slags begrænsninger før? ./Daniel |
|
![]() |
|
![]() |
På deres hjemmeside under shipping står der at de ikke sender elektronik over 1kg udenlands. Skal ikke kunne sige om din Nintendo DS har vejet mindre.. Men nu får vi af se ... det bliver spændende :) |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
![]() |
Man kan læse om western europe forsendelse her. Der står ikke alverden, men under Delivery Restrictions står at "Large Items" ikke sendes udenlands, hvor large items er over 30kg og at elektronik ikke sendes udenlands, mens Software and Games gør.
Jeg håber så at ps3 hører under sidstnævnte :-) Edit: bedre links Redigeret af dajoni - 29-Marts-2008 kl. 16:45 |
|
![]() |
|
John Difool ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Jeg købte min på amazon i starten af februar, 238 pund. ca 2300kr.
Ingen problemer med at få den sendt, mener den var her 4 dage efter. Udskiftede kablet med et dansk og det kører uden problemer. Mvh Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
Ok jamen så kan det vel godt lade sig gøre :) Det var rart at man har det alternativ til forhandler også...
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
tma86 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
Har også købt hos Amazon, hurtig levering. Ingen problemer. Har så efterfølgende fået en defekt på den. Skrev til dem i torsdags, fik svar 1 time efter om jeg ville ha en ny eller pengene tilbage. Skrev jeg gerne vil ha en ny, og den blev sendt fredag. Super service!! |
|
Mvh. Tommy
|
|
![]() |
|
![]() |
Skulle du så sende den defekte model tilbage eller?
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |