|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() Sendt: 07-April-2008 kl. 12:18 |
Nu har jeg efterhånden læst en del tråde omkring emnet digitalt og analogt TV. Der er tilsynelandende meget både for og imod. Umiddelbart tror jeg at jeg vil forsøge mig med en kombination. Skulle det ikke fungere kan jeg sælge det ene PCI kort og satse på det der virker bedst. Jeg har bestilt Hauppauge PVR 500 og FloppyDTV med Viaccess Cam, så jeg kan få hul igennem til Yousee kabel TV. Jeg kan jo så læse mig frem til, at hvis jeg ønsker at kombinere det er det media portal der skal være min Frontend. Mit spørgsmål er nu kan man blande rækkefølgen af analoge og digitale kanaler? Og vil skiftet mellem analog og digitalt være mærkbart bortset fra billedkvaliteten? Skal man gøre noget for at aktivere undertekster hver gang man skifter eller vil de ved korrekt opsætning selv komme frem ved skiftet? F.eks.:
Redigeret af Mokuer - 07-April-2008 kl. 12:18 |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10592 |
![]() |
Jeg tvivler på du kan få MediaPortal til at styre begge kort på én og samme PC, men måske tager jeg fejl. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Jeg har brug for både analog og digital TV tuner til YouSee (TDC) kabelTV. Vil disse 2 kunne fungere sammen i en HTPC? http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?varenr=61779&a mp;a mp;menu=pc&partner=8 http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ; ;menu=pc&varenr=617901 Har læst at hvis man skal bruge digitalt og analogt sideløbende skal man anvende Media Portal i stedet for MCE. Håber på et hurtigt svar. Redigeret af Mokuer - 09-April-2008 kl. 09:43 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
BUMP
|
|
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Ja det kan de godt, jeg har MP kørende med et sådant setup.
Undertekster læs denne tråd http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=38857&PN=1 Billede kvalitet vil være mærkbar ringere på analog, der er bl.a. derfor man smider 1 kilo efter et digitalt kort. Du bestemmer selv hvilken rækkefølge du vil arrangere kanalerne. Redigeret af Benu - 09-April-2008 kl. 11:19 |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
![]() |
OK tak - det lyder godt. Så forsøger jeg mig med FloppyDTV og PVR150 i forening. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |