|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
driis ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 13-April-2008 kl. 12:00 |
Hej
Jeg har fornylig anskaffet mig en mediecenter PC, som kører Windows Vista x32. Jeg købte, uden at have researchet nok i forvejen, et "Technotrend C-2300 Premium", til at modtage DVB-C fra YouSee. Det viser sig så at kortet ikke er understøttet under Vista MCE; og jeg har nu brugt ganske mange timer på at få det til at virke. Det er endelig lykkedes med programmet ProgDVB; men der er nogle problemer med det, bl.a. crasher det nu og da; det er ikke integreret i mediecenter-softwaren, og fjernbetjeningen du'r ikke til det. Jeg har nu besluttet at anskaffe et andet DVB-C kort, men hvilket ? Det skal understøtte Vista MCE, eller MediaPortal under Vista. Jeg har set på Technotrend C1501 Budget. Er det et godt køb ? Vil undertekster og tekst-tv fungere med dette kort ? Er der bedre alternativer på markedet ? På forhånd tak for hjælpen ;-) Mvh, Dennis Riis |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Hvis du vil anvende MCE er der følgende mangler: Redigeret af avh - 13-April-2008 kl. 14:13 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |