|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Cressi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 13-April-2008 kl. 16:50 |
Jeg har købt en surround forforstærker som jeg vil forsøge at tilslutte mine 4 stk. Beolab 3'ere og 1 stk. subwoofer Beolab 2. Efter at have gravet lidt i emner beskrevet her på forummet kan jeg se at der er forskellige opfattelser af, hvordan disse forbindes. Her er der skelnet imellem højre og venstre højtaler, hvilket jeg troede kun gjaldt for B&O til B&O? Og herunder er der tale om at gøre som B&O siger nemlig at indstille sine højtalere på LINE.
Jeg har fundet et par kabler fra AV-connection: http://www.av-connection.dk/?PGr=1760&ML=328 Kan jeg bruge disse kabler til både sub'en og 3'erne? Sikken smøre. Håber at der er nogen der kan svare på noget af det. Venlig hilsen Jørn Ole
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |