|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kfkv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 191 |
![]() Sendt: 13-April-2008 kl. 21:37 |
Så har jeg fået sammensat mit mediecenter, men tilsyneladende alligevel ikke gjort mit forarbejde godt nok. Jeg kører Mediaportal på XP Home og har købt MS MCE tastatur - og det virker IKKE:-( Jeg har søgt her og Googlet uden held. Er der nogle herinde der med samme setup har fået det til at virke? Findes der en driver et eller andet sted? Alternativt, hvilket tastatur kan så anbefales. Det skal have samme funktionalitet som MCE tastaturet, dvs ikke for stort, genvejstaster til Mediaportal og musefunktion? |
|
------
Mvh Kasper |
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Jeg har lige købet det nye diNovo mini fra Logitech.
Det er ret lækkert og på størrelse med et brille-etui Se der her |
|
![]() |
|
Crockie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
http://support.microsoft.com/KB/912024
Virker vist kun til engelsksprogede version af XP. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |