|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 348 |
![]() Sendt: 14-April-2008 kl. 23:32 |
Jeg købte denne højt anbefalede cpu-køler uden at tænke over hvordan den skulle sidde kabinettet.... smart
![]() Problemet er at den er 160 mm høj og derfor et par cm for høj til mit Zalman HD160 kabinet. Jeg vil helst anbringe den i et desktop kabinet da den skal bruges til min htpc, men jeg kan ikke finde et desktop-kabinet som kan tage den. Er der nogen som har erfaring med Thermalright Ultra 120 Extreme eller som kan anbefale et desktop kabinet som kan tage dette 160 mm høje bæst? Redigeret af uffidon - 15-April-2008 kl. 13:47 |
|
![]() |
|
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 348 |
![]() |
Hvis der ingen bud er på et desktop kabinet som er højt nok til at tage blæseren, er der så nogen der ved om man kan montere den vertikalt? altså med bundkortet monteret opretstående og blæseren hængende ud fra bundkortet? Jeg er lidt nervøs ved om bundkortet kan tage skade af vægten.
|
|
![]() |
|
huiron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Jeg har samme køler i et Antec sonata kabinet.
Mit er dog en originale version 1, ved ikke om det også går i de nye versioner ( 2 og 3 ), men vil tro det. Det er en fed køler, men som du skriver den er altså temmelig stor. God fornøjelse med den |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |