|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() Sendt: 15-April-2008 kl. 09:43 |
Jeg har også postet dette i min originale tråd, men synes emnet har tvistet lidt, derfor har jeg lavet en ny tråd istedet. Jeg var bange for at skræmme kloge hoveder væk pga. de mange indlæg i den tidligere. **KABINET VANSKELIGHEDER** Nu modtog jeg endelig hardware, og glædede mig til at samle den. Hardwaren blev forsinket pga. Hauppauge PVR-500 er udgået. Så opdagede jeg til min store skræk, at jeg har lavet en fejl omkring kabinet. Det skab som mediacenter skal stå i, kan ikke tage mere end 35 cm i dybden.(indvendig mål i skab er 42 cm, så skal jeg kunne have stikkene.) Så derfor må Antec VERIS Fusion Black 430 retur. Men jeg ved ikke hvad jeg skal købe istedet, der kan indeholde min hardware:
Eneste jeg har fundet som er en mulighed er: Hiper Media Center HMC-1K53A (Se evt. test med billeder her) Det efterlader mig med følgende spørgsmål:
Design er mindre vigtigt da det står i et skab, som kun er åbent når Hardwaren i skabet bliver brugt. Redigeret af Mokuer - 15-April-2008 kl. 10:06 |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Tillader mig at lige at lave et svar på min egen tråd. Silverstone ML02 - vil det kunne være i skabet og indeholde alt HW? (test) |
|
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Media center style:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=410398 Ellers er dette fremragende til skabsmiljøer: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=408261 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for input, Anders. Hvad gør Lian Li bedre end den Silverstone jeg har fundet? |
|
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ikke noget specielt, jeg vil dog råde dig til at vælge sidstnævnte selvom det måske er lidt klodset at se på. Du kan bruge standard højde PCI/PCI x-press. Kablerne sættes i i siden(Fordi kabinettet har 51/4 i siden) hvilket gør det nemt at arbejde med og hardwaren du putter i er 30% billigere.
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har jo allerede HW liggende på nuværende tidspunkt. Fik jo bare den bet med at Antec var 10 cm for lang. :-( Tror alligevel designet og display på Silverstone gør at jeg napper den, hvis ikke der findes noget der er smallere i dybden endnu. Redigeret af Mokuer - 15-April-2008 kl. 15:22 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |