|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
heol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Status: Offline Point: 52 |
![]() Sendt: 15-April-2008 kl. 19:50 |
Så er der nyt blod..
mvh Henrik
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Kanon - er ved at opdatere - spændt på ydelsen og/eller mangel på samme.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja - der er vidt forskellige udmeldinger fra andre der har opdateret tidligere. Jeg også selv lidt spændt på resultatet. Kan dog ikke opdatere før weekenden da media centeret mere eller mindre er beslaglagt indtil da. |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Hermed installeret og opdateret. Kører fejlfrit indtil videre (dvs. ingen åbenlyse fejlmeddelelser).
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Henrik Tak for info! |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
Denne er til alle versioner af Vista 32 bit ikke ??
Det er ikke en speciel mediecenter release ? |
|
![]() |
|
Zulatin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Kan denne bruges på Vista 64 bit? eller skal man vente på de laver en sådan version. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja den er til samtlige udgaver af 32 bit vista. |
|
![]() |
|
![]() |
Her er et link til 64 bit versionen http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=86d 267bd-dfcd-47cf-aa76-dc0626dcdf10&DisplayLang=da |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg forstår ikke alle de links.. eller dvs. jeg forstår godt hvad et link er
![]() |
|
![]() |
|
Zulatin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
MartinJohansen Sådanne større opdateringer er rare at hente ned så man har dem i nærheden til næste installering, så man kan installere alt inden man smider internet på :-) |
|
![]() |
|
![]() |
Tanken strejfede mig :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |