|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Don Miguel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 131 |
![]() Sendt: 15-April-2008 kl. 20:37 |
Hej Jeg kører Catalyst 8.3 med det nye Advanced Video Quality hvor man kan gøre billede skarpere under Edge Enhancement. Mit problem er at jeg slet ingen forskel ser, når jeg bevæger slideren til højre for at gøre billedet skarpere. Jeg har prøvet det på Pirates of the Caribean 1 Blu Ray uden at der sker noget. Er der nogen, der har fået det til at virke på Blu Ray film eller virker det kun til SD DVD film?? Min bundkort er Gigabyte med 780G chip så det opfylder alle krav til afspilning af Blu Ray. Håber virkeligt, at der er nogen, der ved noget. Nvidia har også Edge Enhancement, men virker det der? Og hvilke grafikkort er det så _ 8500 eller 8600? Håber på hjælp. Takker
|
|
![]() |
|
Tobias_P ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Hej Miguel Der er tråd her godt nok omkring denoise men det er samme Advanced Video Quality (AVQ): http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1006646 "AVQ" bliver åbenbart slået fra ved afspilning af blu-ray. At AVQ bliver slået fra tror jeg ikke vi skal være kede af, da manipulering af billedet vil give en dårligere billedkvalitet. Redigeret af Tobias_P - 16-April-2008 kl. 09:36 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |