|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() Sendt: 30-April-2008 kl. 22:03 |
|
Jeg har fået stablet et medie center på benene og det kører rigtig godt. Jeg har en Harmony 885 som jeg gerne vil bruge og skal altså bruge en ekstern IR modtager, men hvor finder man sådan en billigst?
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Billigste er en MCE reciever... Koster 150kr hos Proshop. Så er det bare at sætte Harmonyen op til MCE (model 1039)
|
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Er det denne her du tænker på? http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=35923
Og så skal jeg finde MCE model 1039 i Harmony programmet? |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Exactly..... Den findes billigere hos getmore....Hvis man vil løbe den risiko..(Den skal nok komme....men spørgsmålet er hvornår) Redigeret af Patriarken - 01-Maj-2008 kl. 17:54 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
getmore er gode til at levere, bare se deres vurdering på trustpilot, det er nok en anden sag når noget skal til RMA....... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |