recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tag af MP3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTag af MP3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KasperH Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Emne: Tag af MP3
    Sendt: 04-Maj-2008 kl. 23:52

Hejsa...

jeg har et hurtigt spørgsmål, når jeg ændre på tagsne i Itunes "glemmer" den det igen hvis jeg sletter nummeret fra itunes og lægger det ind igen... hvad gør jeg galt?

Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Point: 1505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2008 kl. 09:00
Så vidt jeg husker så opdaterer ITunes ikke tags i filerne med har dem i sin egen database. Du kan tjekke dette ved at se hvilke tags filen har med MP3Tag før efter du har rettet dem i ITunes.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2008 kl. 09:32

Oprindeligt skrevet af Kurt Poulsen Kurt Poulsen skrev:

Så vidt jeg husker så opdaterer ITunes ikke tags i filerne med har dem i sin egen database. Du kan tjekke dette ved at se hvilke tags filen har med MP3Tag før efter du har rettet dem i ITunes.

Det ved jeg ikke om det er 100% rigtigt. Jeg bruger iTunes til at rippe mine CD'er, men de afspilles via min Squeezebox Duet / SqueezeCenter.

Når jeg retter Tag's i iTunes slår de igennem på Duetten, men nu har SqueezeCenter vel også en plugin der hedder iTunes - så det kan være et eller andet her.

Redigeret af kim.t - 05-Maj-2008 kl. 09:32
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Point: 1505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2008 kl. 09:34
Joo men har du ikke sat SC til arbejde sammen med ITunes? For så gør den vel det hele "the Itunes way"  Det var også bare en teori. Jeg kan godt huske forkert. Bruger ikke Itunes selv mere.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu