recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen som kender til redcoon.de?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNogen som kender til redcoon.de?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Emne: Nogen som kender til redcoon.de?
    Sendt: 19-Maj-2008 kl. 18:29

jeg undskylder hvis den er lagt et forkert sted, Men vidste ikke lige hvor jeg skulle skrive indlægget, Da det handler om at købe en onkyo sr 606 fra redcoon.de.

Jeg vil høre om der er nogle her fra der har handlet der før, Da jeg synes SR 606 er temmelig billig der, 439eur

http://www.redcoon.de/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid /B149149/cid/5001/Onkyo_TX_SR_606_Schwarz/

Eller er der et andet sted der er bedre?

Samtidigt er der måske nogen som kan svare på hvad jeg får ud af at skifte min harman/kardon ud med den, Andet end de nye lydformater 

Der mener jeg om lyden er meget bedre end den jeg har i forvejen, Jeg er nemlig rigtig glad for min til stereo afspilning, Så er SR606 bedre?

Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2008 kl. 19:14
De sender ikke til Danmark, desuden er prisen nu oppe i €489,-.

Ellers er der medianess.de, der kan du betale med PayPal, den er desværre ikke på lager p.t. .
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2008 kl. 19:26

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Ellers er der medianess.de, der kan du betale med PayPal, den er desværre ikke på lager p.t. .

Øv, Men er den der medianess en af de bedste tyske? Jeg kan ikke et ord tysk, Så kan ikke se så meget ud af det der står, Hvis altså jeg kunne se siden.

Men hvad plejer fragt at ligge i der fra?

Edit: Nu kan jeg da se siden, Og den koster kun 481 der, det jo også en temmelig god pris.

Redigeret af Susperia - 19-Maj-2008 kl. 19:31
Til top
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2005
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2008 kl. 20:32

Jeg har handlet en del med Technikdirect.de (http://www.technikdirekt.de) og de sender også til Danmark med 25% moms.

De beder dig dog om en kopi af kreditkort samt ID, men det er for at udelukke svindel. Har ikke haft problemer med dem de 2 gange jeg har købt der.

Onkyo'en koster dog 524 Euro der (inkl. dansk moms)

Redigeret af MikeOne - 19-Maj-2008 kl. 20:32
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2008 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af Susperia Susperia skrev:

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Øv, Men er den der medianess en af de bedste tyske? Jeg kan ikke et ord tysk, Så kan ikke se så meget ud af det der står, Hvis altså jeg kunne se siden.

Men hvad plejer fragt at ligge i der fra?

Edit: Nu kan jeg da se siden, Og den koster kun 481 der, det jo også en temmelig god pris.

Jeg købte min Onkyo TX-SR674E i tidernes morgen (ca. 1 år siden) hos medianess og de gik nu ganske fint. Kan ikke huske hvad de sendte med, men det tog 1 dag fra den gik afsted fra dem til jeg havde den i mine små glade hænder .
De svarede hurtigt tilbage på mine emails, men nu skrev jeg også på tysk, det gjorde det nok lidt nemmere for dem .
Men for en i hel...... den 606 koster jo det samme som jeg gav for min 674E , nå så må jeg trøste mig med 674E lyder bedre.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu