|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nommelomme ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 21-Maj-2008 kl. 09:28 |
Da jeg er ved at blive mere idiot end konen i forvejen mener jeg er ,beder jeg derfor om jeres hjælp. Jeg elsker COD4 men mangler mus+tastatur. De tastatur og mus man kan købe fungere de til First person shooter spil ?.
Jeg er så træt af at game med consol til den slags spil. Jeg venter spændt på jeres svar. På forhånd tak |
|
![]() |
|
Danish_Z ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2007 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Man kan ikke bruge mus og tastatur til CoD4 :) men man kan til f.eks. UT3
|
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Hvis du har en OK stationær så køb spillet til den... Det er virkelig rart i fps med tastatur + mus.. Har også CoD4 til ps3 men det er da for irriterende at spille imo :) |
|
![]() |
|
speed_man ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
her er løsningen til alle ps3 ejere http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_14 3&products_id=54960 |
|
Speed_Man
LG 42pc52 Sharp lc20ad5e Sony PS3 SONY PS3 BD BT Remote Znote 6314w Viasat hd |
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Virker den rent faktisk effektivt?!
|
|
![]() |
|
speed_man ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
virker helt fint der er bare lidt arbejde med det!
|
|
Speed_Man
LG 42pc52 Sharp lc20ad5e Sony PS3 SONY PS3 BD BT Remote Znote 6314w Viasat hd |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |