|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
allannissen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() Sendt: 21-Maj-2008 kl. 21:54 |
Har i dag fået installeret dette kort, og det virkede ok i nogle timer. Men efter at have vækket den fra Standby bliver skærmen sort når man starter MCE (ikke muligt at se den blå menu). Udover det fungerer det fint, og det er også muligt at få startet en film eller Live TV (hvis man kan huske navigationen) og få et billede op, men menuerne er væk. Har installeret de nyeste drivere uden held, og tror det måske har noget med opløsningen at gøre, da mit LCD kun kan køre 1280*720. Denne indstilling findes ikke under skærm egenskaber. Bruger VGA udgangen til tv'et. Nogen bud? |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Ja, måske du kører med 2 skærme? Og kun kan se menu på den primære skærm? I nogle tilfælde kan man have sort skærm på den sekundære og kun se menuen på den primære.
Ja, måske? |
|
![]() |
|
allannissen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Ja, udmærket bud. I BIOS kan man kun vælge 2 skærm udgange, ikke kun én alene. I ATI's Catalyst Control Center er skærm 2 ikke aktiveret, så det bør vel være ok. Fandt i samme Control Center at skærm driveren tillod at ændre frekvensen til 75hz. Denne indstilling har jeg nu ændret til 60hz. Der har vist tidligere været problemer med HZ indstillingerne i MCE, så vidt jeg husker fra dette forum. Har også ændret BIOS så der altid er dedikeret 256mb RAM til grafik, frem for at bruge AUTO funktionen, og er nu ved at efterprøve dette. |
|
![]() |
|
kfkv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 191 |
![]() |
Måske dette kan hjælpe http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=39921& PN=4 |
|
------
Mvh Kasper |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det lyder som et lignende problem. Efter de ændringer jeg nævnte tidligere har den opført sig eksemplarisk. Vågner fint fra Standby og med billede på. Der er ikke et øje tørt
|
|
![]() |
|
![]() |
De nævnte ændringer viste sig ikke at holde stik Har i stedet fundet en tråd på tgb, og her skriver de at man skal køre med kun 1 ram blok i bundkortet, og sørme om ikke det virker. http://thegreenbutton.com/forums/thread/252265.aspx Kørte med 2x1GB i dual channel mode. Prøvede med et andet ram mærke, og med alle i (4x1), men nu, med kun 1gb i , så kører det. Det er sgu da lidt mærkeligt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |