|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 20 ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() Sendt: 24-Maj-2008 kl. 18:07 |
Jeg skal bruge et component kabel til at forbinde min Sony HD recorder til mit Sony LCD TV. Erfaringsmæssigt siger det mig jeg skal have et med små stik da der ikke er meget plads bag på mit TV pga. beslaget. Hvilket skal jeg købe ??? ...er det bare et alm. component kabel med 3 stik eller ...?? Nogen der ved et bestemt mærke der har små stik ??? |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Ja, det er bare et helt alm. conponentkabel med 3 RCA stik. HVem der så har små sik, det ved jeg faktisk ikke. |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 20 ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
OK, tak for infoen Jeg kom lige i tvivl om der skulle være et lydkabel + de 3 der er i et component kabel |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Ja, så vidt jeg ved, så skal der også et lydkabel til!
![]() Jeg ville vælge digital hvis jeg var dig, under 2m. coax og over 2m. toslink (er der nogle der siger), men ved ikke om det holder!? Hvad skal du tilslutte din HDD-Rec, tv eller forstærker? MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Det skal forbinde min Sony recorder med mit Sony LCD ....ingen reciever i mellem. Men vil det sige jeg også skal have et lydkabel ??? - Jeg kan ikke nøjes med et component kabel alene ?? |
|
![]() |
|
![]() |
Ifl. denne artikel fra Wikipedia overfører component kun billede, dvs. INGEN lyd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Component_video Så du skal også forbinde med et lydkabel... ![]() alternativt kan du bruge scart, hvis der ikke er lydindgang. MVH |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er naturligvis et RCA Audio In i forbindelse med Component, og det er kun den der kan anvendes til det Input. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Hm ...jeg har lige kigget lidt rundt, og fundet et Monster component kabel ...men det har kun de 3 stik !!!! - skal der ikke være 2 til audio også ...eller ?? Vildt forvirret |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Nej det skal der ikke, et Component kabel er jo et rent billedkabel, lyd er seperat. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Altså der skal IKKE være andet end de 3 stik ???? |
|
![]() |
|
![]() |
Nej, det er jo som skrevet KUN et billedkabel. |
|
|
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Det er med garanti tilknyttet en lydindgang til Component, da den ellers ikke overholder standarden. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |