|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
p-HD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2004 Status: Offline Point: 185 |
![]() Sendt: 25-Maj-2008 kl. 14:16 |
Jeg har et lille problem med at tilgå mine medier på NAS'en (D-Link DNS-313).
Hvis jeg afvikler MCE2005 på pc'en, kan jeg fint finde al musik og video jeg har på NAS'en, men så snart jeg går ind i fx musik-menuen via Extenderen i XBOX360, er der slet ikke noget musik at tage af. Hvordan får jeg stillet det hele op, så extenderen også kan finde og afspille musikken på min NAS? /p-HD |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
Problemet er nok nærmere hvordan du får åbnet NAS'en op så exteneren kan tilgå den. Det er et rettighedsproblem - din extender kører med en bruger kaldet MCX* hvor * er et tal fra 1 og opefter. Da du ikke kender adgangskoden på denne bruger er du nød til at lave et totalt åbent share for at den kan tilgå NAS'en. Om du kan det på din NAS, det aner jeg ikke...... |
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Jeg skal starte med at sige jeg ikke er ekspert på området. Jeg har installeret Twonky på min nas for at tilgå musikken fra Xbox360. Og det spiller. Her er også en guide til hvordan du streamer musik, video og billeder. Jeg ved ikke helt om det er det du søger. Jeg bruger dog ikke Xbox som extender. Men bare som afspiller...(ved ikke helt hvad forskellen er) |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
p-HD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2004 Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Binnerup: Hvis jeg laver et totalt åben share, giver det så ikke andre udefra mulighed for at - så at sige - nasse, lure, kigge og stjæle fra min NAS, eller findes der en måde jeg kan spærre af for det på? Jeg er stadig en smule newbie på hele NAS-området. Mokuer: Hvordan installerer man Twonky på en NAS? Og slipper man helt for at skulle have PC'en tændt for at kunne tilgå musikken, hvis Twonky installeres? /p-HD |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |