Hej
ER der virkelig ingen der vil dele deres erfaringer med dette kort og evt. skrive om de har afprøvet det med SAGETV.
Skriv også gerne om jeres erfaringer med SageTV og andre DVB-C kort.
Hvorfor er der så mange der har FireDTV og FloppyDTV når de er meget dyrere end Technotrend tunerne?
Jeg overvejer at anskaffe mig et kort der understøtter DVB-C med CI og CAM modul og så et kort fra Yousee så jeg kan komme til at se digital tv via et mediacenter.
Jeg har i lang tid brugt Vista MCE og det fungerer uden probl. med Hauppauge 150. For nylig afprøvede jeg så Mediaportal, men det kørte mildest talt elendigt på min pc trods utallige reinst. af pc med image.
Efterfølgende prøvede jeg så SAGETV og det synes jeg faktisk er et ret godt produkt og det fungerer godt ligesom Vista MCE dog mangler der en indbygget EPG for DK.
Nu kunne jeg så godt tænke mig at opgradere kvaliteten på billedet og mine overvejelser går på et Technotrend C-1501 med CI koster det ca. 500kr fra DVBSHOP. Fungerer det godt og hvordan med Yousee hvilket CAM skal jeg købe fra DVBSHOP? Har de overhovedet et der virker til Yousee?
http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p185_Technotren d-Budget-C-1501-inkl--CI-Interface-PCI.html
Ved i om SAGETV understøtter dette kort i version 1501 jeg kan se de understøtter model 1500.
Til sidst vil jeg høre om i ved hvad forskellen er på deres premium og budget serie?
vh.
Christian
Redigeret af chrlau5 - 29-Maj-2008 kl. 10:36