|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
vallentino85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() Sendt: 05-Juni-2008 kl. 00:30 |
||
Hej derude. Har købt mig en ps3'er. Jeg har et langt underskab, hvor ´jeg har diverse ting stående inde.. dvd maskine, video osv. Der er en låge som lukker i. Mit spørgsmål er så bare om det er smart at stille en ps3 derinde, eller den helst skal stå fremme oppe på underskabet?
Det skal lige siges at jeg har tænkt mig at broer nogle huller på bagsiden at skabet, så luften kan sive ud der igennem.. Hvad er jeres mening/vurdering? |
|||
![]() |
|||
Klausen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
||
Du kunne evt. tage bagpladen af, ellers vil jeg bestemt ikke anbefale dig det!
|
|||
![]() |
|||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
||
Hvis du vil behandle den bedst muligt, saa lad vaere med at proppe den i skabet. Maskinen skal helst have en 20cm fri luft til hver side - isaer her om sommeren. Og for guds skyld maa du heller ikke saette den paa et taeppe.
|
|||
BORING! |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() |
||
Efter hvad jeg har hørt er det bedst at have den i et andet rum, da den larmer ret meget. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12430 |
![]() |
||
Hvis det er muligt, så prøv at stille den på højkant. Det er den også designet til, og det synes jeg virker rigtig godt, i forhold til at finde en plads til den hvor der samtidig er masser af luft omkring den.
|
|||
![]() |
|||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
||
Det er heller ikke helt ved siden af med 60GB, men som med så meget andet så udvikler tingene sig.. |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Hæng den op på væggen
![]() |
|||
![]() |
|||
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
||
Kan du ikke lige linke til et beslag? Beklager, hvis jeg bryder utidigt ind i tråden |
|||
+ 70 positive handler!
|
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Kender ikke noget originalbeslag, men man kan jo altid finde på noget f.eks. nogle af de hvide hyldeknægte, de fåes i forskelleige størrelser, man vender dem så på hovedet så fæstning til væggen sker bag PS3 elelr man bukker en klar acrylplade, den skal bare være tyk nok til vægten ![]() |
|||
![]() |
|||
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
||
Nåe... Jeg håbede der var en smart standard løsning |
|||
+ 70 positive handler!
|
|||
![]() |
|||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
||
Den løsning havde jeg set før, kunne bare ikke huske hvor. Det var den tråd som har inspireret mig til at min også skal op og hænge. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |