|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
![]() Sendt: 10-Juni-2008 kl. 15:35 |
Hej
Har fulgt med i tråde om NAS og trådløs musik etc. Har nu anskaffet mig en Synology 207+ og det er jo en dejlig maskine. Er der nogle af jer kloge hoveder der ved om man kan lave en form for delt kalender via denne maskine. Skal kunne fungerer i Outlook 2007 på forskellige maskiner. I første omgang på hjemmenetværket men forhåbentligt også via computer via Internettet. Hilsen Jesper |
|
![]() |
|
allannissen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Du kan godt lægge din outlook fil over på serveren, men den kan kun åbnes fra en maskine af gangen. Ulempen jeg oplevede var en meget langsom opstart af Outlook, hvis serveren var i dvale, da den først skulle have diskene i gang. Bruger i stedet Synology Data Replicator for at lave backup af min Outlook fil, og så har jeg droppet det med flere computere igen. Ved ikke hvordan du får adgang til din server fra nettet uden om ftp |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Måske du kan få lidt alternative ideer her: Synchronization
Redigeret af tipsen - 11-Juni-2008 kl. 11:42 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |