|
Zepto, fup eller hvad? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Slettegaard
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
Emne: Zepto, fup eller hvad? Sendt: 16-Juni-2008 kl. 15:43 |
|
Helt ærligt. 1000 stk 32" solgt på 2-3 timer Er det realistisk eller blot en smart reklame. For mig lyder det underligt. Det eneste sted jeg har set reklame eller omtale af dette salg er her i forummet. |
||
Mvh Lars.
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 15:50 | |
Ja jeg ved sørme ikke rigtigt Slettegaard. Jeg prøvede utallige gange at komme ind på siden på jobbet, men når jeg nåede til bestilling blev jeg "smidt af" pga. af internet indstillingerne i firmaet. Så drønede jeg hjem, og prøvede fra min egen PC, og her kom jeg ret hurtigt hele vejen, med korrekt pris ........lige til jeg nåede til betalingen, så var prisen pludselig steget til 4795. Måske fordi at panelet var udsolgt. Men en sur oplevelse var det sørme |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Woll
Ny bruger Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 18 |
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 17:56 | |
At dømme ud fra den trafik der var hele formiddagen på siden! så har der været rigtig mange forbi. Jeg prøvede med jævne mellemrum, og ca. kl 12 lykkedes det at betale for det, og der er kommet en pdf Ja jeg er nu den lykkelige ejer af et tv jeg ikke rigtigt ved hvor jeg skal sætte op.... Vores Sony 40d3000 bliver jo nok ikke skiftet i stuen
|
||
Slettegaard
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 17:59 | |
Jeg er glad for at nogen fik købet et TV, men jeg synes stadig at 1000 stk. på 2½ time lyder utroligt. Især når man kan læse at folk har meget svært ved at købe på hjemmesiden pga. serverproblemer. Blot mine tanker. |
||
Mvh Lars.
|
||
insideout
Ny bruger Oprettet: 16-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 18:00 | |
Så har du jo købt det min lille søn skulle have haft i sit værelse, hvordan kan du leve med dig selv
|
||
Mvh
Henrik |
||
gullip
Super bruger Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 18:00 | |
”Interessen har været overvældende stor. Vi har på vores hjemmeside haft over 150.000 unikke besøgende i løbet af weekenden og her var tilbuddet ikke engang aktivt" siger Morten Kjærsgaard, underdirektør, Zepto A/S Kilde: http://www.comon.dk/news/zepto.lagt.ned.af.tv-kunder_36564.h tml |
||
insideout
Ny bruger Oprettet: 16-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 18:03 | |
200 stk var til salg i deres 2 butikker med 100 stk til hver, 800 stk var til salg på zepto.dk og zepto.com scandinavien, englan og tyskland.
|
||
Mvh
Henrik |
||
Slettegaard
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 18:08 | |
OK, hvis det gælder skandinavien, England og Tyskland så er det mere sandsynligt. Jeg troede naivt det kun var i Danmark.
|
||
Mvh Lars.
|
||
Woll
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 23:11 | |
Jeg må lige have din adresse, så kommer jeg med det så snart fragtmanden har været her PS: mine egne 2 drenge har ikke tv på værelset
|
||
Helskov
Bruger Oprettet: 11-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 82 |
Sendt: 17-Juni-2008 kl. 10:47 | |
Det lykkedes mig at få et til søster. Det samme for nogle kollegaer. Om 1000stk solgte på 2 1/2 timer er meget, ved jeg nu ikke. Computersalg.dk satte 40stk til salg på deres hjemmeside. Den brød stort set også sammen. 5min efter meldte de alt udsolgt. I deres butikker i fields og fisketorvet havde folk overnattet i telte. Læste en historie om en stakkel der havde sovet over sig i et telt foran butikken. Personalet havde forbarmet sig og stukket ham billet nummer 100, |
||
-----------------------------
Best Regards |
||
Bitteboy
Junior bruger Oprettet: 24-April-2008 Status: Offline Point: 27 |
Sendt: 17-Juni-2008 kl. 17:21 | |
Faktisk meget sjovt.. Jeg smed kæresten af i Fields kl 5.55 om morgenen og hun fik billet nr. 93 - hun har læseferie, så jeg havde overtalt hende til at sidde derude og læse - det er vel ligegyldigt hvor man læser til eksamen henne.. :) Men hun berettede også om, at hun havde set manden i teltet som sov over sig, men han fik alligevel et fjernsyn.. Så det var jo godt nok.. Jeg sad på arbejdet og prøvede også at komme ind på Zepto's hjemmeside kl 10 - fuldstændigt umuligt!! Så det skal nok passe, at de er kommet af med hele mulivitten i løbet af no time...
|
||
Woll
Sendt: 17-Juni-2008 kl. 21:35 | |
Det var dog utroligt, jeg modtog fjernsynet idag til middag! Man kan kun sige at de har været meget hurtige til at behandle ordren, det er da et STORT + til Zepto Fjernsynet virker helt fint, og til 2500,- er det et MEGET godt tilbud og lever 112% op til hvad man kan forvente, dette ville også gælde hvis det var listeprisen. Man kan selvfølgelig ikke sammenligne med vores Sony 40d3000, som vi har i stuen her er billedet væsentligt bedre, men det har jo også en helt anden pris. Blot lidt ros til Zepto, det fortjener de da. |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |